Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand al een 3D film gedownload ter test?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Iemand al een 3D film gedownload ter test?

    Ik probeerde eens paar 3D films te downloaden ter test met de brillen (passieve 3D) maar de film was opgesplitst in 2 schermen die hetzelfde scherm spelen naast elkaar, hoe zou dit komen? Heb vroeger al gezien dat er zo'n gekleurd randje was bij andere 3D films, nu niet.

  • #2
    Re: Iemand al een 3D film gedownload ter test?

    Oorspronkelijk geplaatst door CanonYouCan Bekijk bericht
    Ik probeerde eens paar 3D films te downloaden ter test met de brillen (passieve 3D) maar de film was opgesplitst in 2 schermen die hetzelfde scherm spelen naast elkaar, hoe zou dit komen? Heb vroeger al gezien dat er zo'n gekleurd randje was bij andere 3D films, nu niet.
    Is een instelling op je tv die je moet aanpassen. Eens op dat 3D knopje drukken op je afstandbediening

    Comment


    • #3
      Re: Iemand al een 3D film gedownload ter test?

      Ah raar, eens testen vanavond, is wel via Mediaplayer of Mediaplayer classic dat ik dit probeerde.

      Oorspronkelijk geplaatst door Bobb Bekijk bericht
      Is een instelling op je tv die je moet aanpassen. Eens op dat 3D knopje drukken op je afstandbediening

      Comment


      • #4
        Re: Iemand al een 3D film gedownload ter test?

        Als je een 3D film afspeelt, zijn dat eigenlijk 2 beelden naast elkaar. Ongeacht welke mediaplayer je gebruikt. Je televisie plaatst deze beelden weer over elkaar zodat je in combinatie met het brilletje 3D krijgt.

        De technische termen en uitleg weet ik niet precies meer, heb het ook moeten opzoeken indertijd [emoji6]

        Comment

        Working...
        X