Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Teide (3)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De Teide (3)

    één van de mooiste ervaringen met dit landschap is de ongelooflijke mooie kleuren die je in de rotsen ziet ,
    van bruin tot zwavelgroen en geel ,blauw ,rood je kan het niet bedenken ,als fotograaf kan je daar echt je hart ophalen
    hier ook nog wat info over deze machtige berg
    de BG is hier miss wat ééntonig maar ik stond hier dan ook ter hoogte van de wolken ,ik leefde hier letterlijk met mijn hoofd in de wolken
    De vlakte rondom de stratovulkaan Pico del Teide is ontstaan door het exploderen van de oervulkaan. De gemiddelde hoogte van deze caldera is zo´n 2000 a 2200 meter boven zeeniveau.
    De caldera wordt begrensd door hoge en scherpe bergranden, door een verzameling kleinere kraters en door oudere vulkanen.
    Allen zijn overblijfselen van de oorspronkelijke oervulkaan. Deze vlakte staat ook bekend onder de namen: Caldera de las Cañadas en onder Maanlandschap.

    1800 pix bij 2x klik

    dank voor het kijken

  • #2
    Re: De Teide (3)

    Prachtige kleuren en zeer herkenbaar bewerkt....
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

    Comment


    • #3
      Re: De Teide (3)

      indrukwekkende omgeving. idd. jammer van de mist, maar ja, als ie er is, dan is ie er.
      je brengt herinneringen terug van de transvolcano, een mtb wedstrijd van een paar jaar terug.
      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

      Comment


      • #4
        Re: De Teide (3)

        Mooi ook deze maar jammer van de linker kant bovenaan. Een beetje te wit voor mij...allé...had graag nog iets meer details in gezien. Maar daar kan jij niets aan doen hé
        Eerlijkheid duurt het langst!!
        Mijn website: http://www.degrafon.be/

        Comment


        • #5
          Re: De Teide (3)

          Prachtige kleurrijke omgeving

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: De Teide (3)

            Opnieuw een goede. Vond je vorige twee wel iets beter
            www.erikthomas.be

            Comment


            • #7
              Re: De Teide (3)

              ook hier dank voor de fijne reacties

              Comment


              • #8
                Re: De Teide (3)

                Prachtige kleuren in het gesteente...De mist vind ik zeker wel een meerwaarde in je reeks..
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment


                • #9
                  Re: De Teide (3)

                  Snel scrollen doet mij beseffen dat mijn voorgangers het bij het rechte eind hebben. Prachtig !
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                  Vriendelijke groeten, Johan

                  Comment

                  Working...
                  X