Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Herfst @ De Hoëgne II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Herfst @ De Hoëgne II





    Voor Frakske, een tweede post van deze schitterende locatie.
    Zelf vind ik de foto wat te druk, maar ik ben benieuwd wat jullie er van vinden...
    Het is een blend van 2 sluitertijden (1/4 voor de waterval en 1.3 sec. voor de beweging in het water vooraan).





    Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

  • #2
    Re: Herfst @ De Hoëgne II

    Bedankt Nele, het is misschien druk maar toch wel mooi hoor ! Als je boven de bomen wat kortwiekt tot net boven de struiken dan komt de aandacht meer op die watervalletjes te liggen en wordt het al minder druk (mijn gedacht hé )
    Uit dit standpunt had ik naast breedhoek ook een wat langere brandpunt ingezet zodat ik de watervalletjes en dat gebied onderaan tot voor de waterkolk eventueel in beeld had ( maar ik wil u niet aan het lijntje houden ).
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Herfst @ De Hoëgne II

      Mooie foto, ik sluit me aan bij Frans, ik zou er ook eens een cm of twee afdoen bovenaan, krijg je nog wat meer rust in de foto.
      Maar sowiso mooi
      mvg Christophe

      Comment


      • #4
        Re: Herfst @ De Hoëgne II

        Vind hem niet echt te druk hoor...Komt mede door de gekozen sluitertijd..
        Mooi die draaiende bewegingen in het water....Knappe foto..
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: Herfst @ De Hoëgne II

          Ook een hele mooie maar je eerste was toch beter voor mij
          En echt druk vind ik de opname toch ook niet

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Herfst @ De Hoëgne II

            Heb er ook van zondag op dezelfde geliefkoosde plek. Het is een ondankbare plaats omdat je er juist geen goed compositie kan schieten..Daarom hou ik mijn ook op mijn PC... Ik heb daar in alle mogelijk bochten gestaan om maar de juiste hoek te vinden maar het is een lastige plaats en even druk in de herfst als in de winter....neen er zijn mooiere plekjes aan de rivier...
            Mooi geheel toch wel maar ik ben ook niet zo voor de lange sluiters...
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

            Comment


            • #7
              Re: Herfst @ De Hoëgne II

              Ik vind die eigenlijk niet zo druk hoor. De beweging in het water vooraan vind ik heel mooi.
              Misschien zou ik opteren om de schaduwpartijen ietske meer op te trekken.
              Eerlijkheid duurt het langst!!
              Mijn website: http://www.degrafon.be/

              Comment

              Working...
              X