Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EOS 10DN & 20D & 500D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon EOS 10DN & 20D & 500D

    Gezien op dpreview:

    http://www.muller-photo-service.fr/page1024/affichprod.php3?id_cat=2&id_marque=1&var=m&PHPSESS ID=89fb08d81a5a1e9f8ff0da2a6f559933

    Ik weet niet of het waar is! De 10DN lijkt veel op een combinatie van de 1D Mark II en de 10D. De 500D kan ook een 300D zijn.

  • #2
    Die foto's heb ik nog gezien Er zijn er nog die die info verspreiden. Volgens mij goed getruckeerd, meer niet...
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

    Comment


    • #3
      Volgens die specs ziet de 10DN er zelfs spectaculairder uit dan de 20D.

      Voorlopig dus nog voldoende onduidelijkheid en geen concreet nieuws van Canon (al verwacht ik dat nog wel deze week, vermits er nu toch wel erg veel specs opduiken)
      http://www.razziphoto.com/

      Comment


      • #4
        Als het fake is, heeft de bedenker wel nagedacht. Gezien de gebruikelijke nummering van Canon (het meest prof. toestel heeft het laagste nummer vergelijk de 1D met de 300D). De 10DN zou dan met 8.2 megapixel en de cropfactor van 1.3, de opvolger zijn van de 10D.

        Comment


        • #5
          Originally posted by j@n
          Als het fake is, heeft de bedenker wel nagedacht. Gezien de gebruikelijke nummering van Canon (het meest prof. toestel heeft het laagste nummer vergelijk de 1D met de 300D). De 10DN zou dan met 8.2 megapixel en de cropfactor van 1.3, de opvolger zijn van de 10D.
          Ik geloof er niets van dat Canon een 1.3 cropfactor'd 10D opvolger op de markt zou zetten. En dan ook nog eens met FireWire en blue tooth? Nah... dit zou een te grote concurrent zijn voor de 1DmkII voor een fractie van de prijs. Ik geleuf d'r nix van.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Joost
            Originally posted by j@n
            Als het fake is, heeft de bedenker wel nagedacht. Gezien de gebruikelijke nummering van Canon (het meest prof. toestel heeft het laagste nummer vergelijk de 1D met de 300D). De 10DN zou dan met 8.2 megapixel en de cropfactor van 1.3, de opvolger zijn van de 10D.
            Ik geloof er niets van dat Canon een 1.3 cropfactor'd 10D opvolger op de markt zou zetten. En dan ook nog eens met FireWire en blue tooth? Nah... dit zou een te grote concurrent zijn voor de 1DmkII voor een fractie van de prijs. Ik geleuf d'r nix van.


            Ik beweer nergens dat het waar is, maar hoe weet jij dat die zogenaamde 10DN een fractie van de prijs van een 1DmkII is?

            Comment


            • #7
              pff , we zullen wel zien wat er komt als het zo ver is
              http://www.dullaert.net

              Comment


              • #8
                Originally posted by j@n
                Ik beweer nergens dat het waar is, maar hoe weet jij dat die zogenaamde 10DN een fractie van de prijs van een 1DmkII is?
                Daar heb je een punt. Ik nam aan dat de 10DN ongeveer in dezelfde prijsklasse zou vallen als nu de 10D, anders zou ik 't wel een heel erg stomme zet vinden van Canon. Maar ja, echt zeker weten doe ik dat ook niet.

                Comment

                Working...
                X