Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kroostrijk gezinnetje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kroostrijk gezinnetje

    kwam ik laatst tegen tijdens een boswandeling

    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

  • #2
    Re: kroostrijk gezinnetje

    Volgens mij heb je scherpgesteld op het hout en niet op de zwammen. Het geheel mist ook wat pit, mocht iets meer contrast in zitten.

    Groeten,
    Eric

    Comment


    • #3
      Re: kroostrijk gezinnetje

      scherpte ligt volgens mij toch wel goed hoor ,loopt volgens mij zelfs nog door tot de 2de rij hoedjes ,ook vind ik mooi hoe het bovenste stoeltje mooi meebuigt in het verlengde van het hout ,ook vind ik de kleuren heel zacht
      enig wat ik miss zou kunnen ziften ,miss mocht heel het pakje wat meer naar links in de foto ,zoo krijg je minder oof in de linker onderste hoek maar ja dan zou de rand van het bovenste stoeltje iets te dicht bij de rand aan komen leunen ,wat ook niet mooi zou zijn , dus laten zoals hij is

      Comment


      • #4
        Re: kroostrijk gezinnetje

        Mooie groep en een fijne, onscherpe achtergrond!
        BD0681BE -
        Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

        Comment


        • #5
          Re: kroostrijk gezinnetje

          Mooie compo, met mooie zachte afwerking. Ook de achtergrond is fraai.
          Ik zou waarschijnlijk geprobeerd hebben het hout minder scherp te krijgen, en de scherpte meer op het steeltje van de hoofdrolspeler te brengen. (eventueel met een stack)
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: kroostrijk gezinnetje

            Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
            Mooie compo, met mooie zachte afwerking. Ook de achtergrond is fraai.
            Ik zou waarschijnlijk geprobeerd hebben het hout minder scherp te krijgen, en de scherpte meer op het steeltje van de hoofdrolspeler te brengen. (eventueel met een stack)
            Goede suggestie Johan, ik steek die in mijn achterzak voor indien ... al ben ik zoals je al weet eerder een vrij klassieke amateur die nauwelijks of niet buiten LR stapt.
            Veel PS-ers zouden dat hout dat in hetzelfde vlak ligt als de voorste hoedrandjes waarschijnlijk wat blurren ...

            Bedankt voor de reacties
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: kroostrijk gezinnetje

              Over de scherpte kun je discussiëren, het geheel vind ik een mooie sfeervolle plaat. Aangenaam om naar te kijken.

              Comment


              • #8
                Re: kroostrijk gezinnetje

                Ik vind hem ook goed en de scherpte ligt imo perfect.

                groetjes

                moniq
                groetjes, moniq (BD1321BE)

                A picture paints a thousand words

                Comment

                Working...
                X