Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Postbedeling

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Postbedeling

    Zit de post nog steeds te staken of zo?
    Geen post, geen pakjes, bijna niets komt hier nog toe sinds vorige week.
    Verwacht een pakje en normaal komen die om 08u30 al ... zal het mogen vergeten vrees ik.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

  • #2
    Re: Postbedeling

    Bij mij hetzelfde, verwacht een pakket van BPost al van woensdag.
    Heb gebeld naar bedrijf waar ik bestelling plaatste en ze zeiden mij dat het koffiedik kijken was en dat ze overstelpt zitten met vragen en achterstand van de staking.
    Plezant is anders.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

    Comment


    • #3
      Re: Postbedeling

      Ik heb sinds gisteren terug post.

      Gisteren 2 Humo's van afgelopen weken in eens gekregen, waarvan ook de recentste 2 dagen vertraging had. Krijg ik die niet meer op tijd uitgelezen voor dinsdag de volgende toekomt!
      Plezant is anders!

      Comment


      • #4
        Re: Postbedeling

        Hier al een pakje meer dan week te laat, besteld net voor de staking. Ik heb de leverancier nog niet gecontacteerd, zij kunnen er ook niks aan doen.
        Brieven komen sporadisch binnen.

        Ik kan goed geloven dat bpost klanten verliest, ikzelf stuur alvast niks meer per post. En pakjes geleverd met koerier, als ik de keuze heb.

        Comment


        • #5
          Re: Postbedeling

          Als ze al met klanten als CoolBlue, BOL.com en andere niets meer inzitten en ze bedriegen, dan zullen ze nog meer en meer verliezen.
          En ja, ik noem dat bedrog.
          Als je vooraf betaalt voor transport, dan hebben ze uw geld zonder dat ze er iets voor bieden en al zeker niet binnen de overeengekomen tijd.
          Moet je met de meeste andere bedrijven eens proberen om uw klanten te bedotten, je bent meteen failliet.
          Hebben hier dringend papieren nodig voor de notaris ... gegijzeld door bpost zoals mijn pakje.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: Postbedeling

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Zit de post nog steeds te staken of zo?
            Geen post, geen pakjes, bijna niets komt hier nog toe sinds vorige week.
            Verwacht een pakje en normaal komen die om 08u30 al ... zal het mogen vergeten vrees ik.
            Hier ook van datte.
            Reeds dagen op het tracking systeem van BPost "Aankondiging van een zending " en dit wijzigt niet.
            Tsja ze moeten na een aantal dagen staken toch alles een tijdje laten liggen hé, anders zou wel blijken dat ze met teveel zijn indien de achterstand op één dag weggewerkt is.

            Comment


            • #7
              Re: Postbedeling

              Als ik iets op een website koop kijk ik of het pakje met de Nederlandse Post geleverd wordt i.p.v. de Belgische.
              Die NL post is stipt en betrouwbaar.
              " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

              Comment


              • #8
                Re: Postbedeling

                Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                Als ik iets op een website koop kijk ik of het pakje met de Nederlandse Post geleverd wordt i.p.v. de Belgische.
                Die NL post is stipt en betrouwbaar.
                Klopt, met PostNl heb je het meestal reeds 's anderendaags.
                Vandaag toevallig nog een lesje geleerd : een klein pakje, ik schat 20 x 15 x 7 cm met een gewicht van ongev. 300 gr. verstuurd naar Nederland... € 13.05 .
                Voor dat geld had ik het beter zelf naar daar gebracht.
                Als ze nu nog niet beseffen dat Bpost op sterven na dood is, dan weet ik niet meer.

                Comment


                • #9
                  Re: Postbedeling

                  Sorry, maar als het in Belgë met PostNL zou verstuurd worden bestel ik bij die winkel niet meer en laat ik ook weten waarom. Die kerels smijten dat gewoon bij de eerste de beste die ze op straat tegenkomen binnen, steken nooit een briefje in de bus en je kan zelf enkele dagen naar je pakje zoeken bij alle buren in straat.

                  Ergste is dat PostNL in België niet eens een bedrijf is: geen handelsregister, geen website, geen contactadres niets. Enkel PostNL Pharma heeft een vestiging in Belgïe en die zijn de klachten over de pakketdienst ook beu. Verder doet PostNL in Nederland steeds alsof PostNL België een alleenstaande afdeling in België is waar ze niets mee te maken hebben.

                  Zelfs aangetekende zendingen leveren ze niet aan huis maar bij de eerste de beste. PostNL België neemt geen enkele verantwoordelijkheid. Als je pakje niet toekomt heb je niets. Je kan zelfs niet eens te weten komen waar informeren.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Postbedeling

                    Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                    Sorry, maar als het in Belgë met PostNL zou verstuurd worden bestel ik bij die winkel niet meer en laat ik ook weten waarom. Die kerels smijten dat gewoon bij de eerste de beste die ze op straat tegenkomen binnen, steken nooit een briefje in de bus en je kan zelf enkele dagen naar je pakje zoeken bij alle buren in straat.

                    Ergste is dat PostNL in België niet eens een bedrijf is: geen handelsregister, geen website, geen contactadres niets. Enkel PostNL Pharma heeft een vestiging in Belgïe en die zijn de klachten over de pakketdienst ook beu. Verder doet PostNL in Nederland steeds alsof PostNL België een alleenstaande afdeling in België is waar ze niets mee te maken hebben.

                    Zelfs aangetekende zendingen leveren ze niet aan huis maar bij de eerste de beste. PostNL België neemt geen enkele verantwoordelijkheid. Als je pakje niet toekomt heb je niets. Je kan zelfs niet eens te weten komen waar informeren.
                    Het probleem dat je hier aanhaalt is er eentje dat je wellicht zelf creëert.
                    Veel mensen bestellen zaken op het internet en laten ze naar hun eigen adres opsturen alhoewel ze weten dat ze van maandagmorgen tot vrijdagavond niet thuis zijn overdag omdat ze uit werken zijn.
                    Wat moeten de pakjesdiensten dan doen ? Elke dag terugkeren met het pakje om vast te stellen dat er elke weekdag niemand thuis is ? Tijdens het weekend proberen te leveren ?

                    Met dat laatste zal jij dan weer niet tevreden zijn, want de leveringskosten zullen waarschijnlijk verdubbelen.
                    Nemen ze het pakje terug mee, dan bij jij ook niet content want de levering laat op zich wachten.
                    Moeten ze 's nachts leveren ? Ik vrees dat jij dan ook niet content bent.

                    En ja, ze moeten soms de halve straat gaan afbellen om iemand thuis te vinden, vandaar wellicht dat jouw pakje nooit bij dezelfde buur ligt.
                    Maar dat je moet gaan zoeken, is de schuld van de buren, die jouw pakje bijhouden ipv het 's avonds naar jou te brengen.

                    Bij elke bestelling die je online plaatst heb je de gelegenheid om je pakje op een ander adres dan het factuuradres te laten toekomen.
                    Kies een adres waar wel altijd iemand thuis is en het is opgelost.
                    Wijzelf krijgen wekelijks pakjes die voor één van onze buren en/of kinderen bestemd zijn en daar hebben wij geen enkel probleem mee. Na 18 à 19 u breng ik de pakjes voor de buren bij hen huis, voor de kinderen doe ik dat niet, die komen toch regelmatig zodat ik het kan meegeven.

                    Zij (buren en kinderen) weten dat wij 'altijd' thuis zijn en verwittigen ons dat er iets zal geleverd worden voor hen.

                    Zo zie je maar hoe dichtbij en makkelijk een oplossing soms is.

                    Enne, beter een goed buur dan een verre vriend .
                    Last edited by Guest17; 31 oktober 2015, 09:27.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Postbedeling

                      Dat weet ik heus, ik laat die altijd bij mijn moeder toekomen die bejaard is en thuis is (nu ja, sinds 2 maand moet ik naar een andere oplossing zoeken want ze is overleden). Maar toch steken ze het bij de buren want er staat bvb geen wagen voor de deur en daar wel en die zit ook vaak voor zijn venster aan de pc.

                      Jij vindt het dan ook normaal dat aangetekende zendingen zomaar aan iemand anders gegeven worden?

                      Bij Bpost geen enkel probleem, briefje in de bus en ik ga het de dag erop halen in het postpunt achter de hoek. Perfecte service. Met DHL lukt het wel perfect, UPS ook. DPD is ook problematisch met vaak beschadigde pakjes maar ze komen wel toe waar het moet.

                      Sorry PostNL België is geen bedrijf met een zetel in België en ook geen klantendienst. De dag dat er iets misloopt kan je gewoon fluiten naar je zending.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Postbedeling

                        Oorspronkelijk geplaatst door perelaar Bekijk bericht
                        Ik kan goed geloven dat bpost klanten verliest, ikzelf stuur alvast niks meer per post. En pakjes geleverd met koerier, als ik de keuze heb.
                        ... vorig jaar in het nieuws "Bpost kan een uitstekend rapport voor het afgelopen jaar voorleggen. Een pluim op de hoed van afscheidnemend topman Johnny Thijs...
                        Die besloot niet langer aan het hoofd van bpost te staan, nadat minister van Overheidsbedrijven Labille geëist had dat het loon van de topman begrensd zou worden op 650.000 euro. Onvoldoende, oordeelde Thijs zelf
                        ."

                        .. je vraagt je af hoe ze het klaarspelen, of misschien werd/wordt één en ander wat opgesmukt wat prestaties en cijfers betreft...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Postbedeling

                          Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                          Dat weet ik heus, ik laat die altijd bij mijn moeder toekomen die bejaard is en thuis is (nu ja, sinds 2 maand moet ik naar een andere oplossing zoeken want ze is overleden). Maar toch steken ze het bij de buren want er staat bvb geen wagen voor de deur en daar wel en die zit ook vaak voor zijn venster aan de pc.

                          Jij vindt het dan ook normaal dat aangetekende zendingen zomaar aan iemand anders gegeven worden?

                          Bij Bpost geen enkel probleem, briefje in de bus en ik ga het de dag erop halen in het postpunt achter de hoek. Perfecte service. Met DHL lukt het wel perfect, UPS ook. DPD is ook problematisch met vaak beschadigde pakjes maar ze komen wel toe waar het moet.

                          Sorry PostNL België is geen bedrijf met een zetel in België en ook geen klantendienst. De dag dat er iets misloopt kan je gewoon fluiten naar je zending.
                          Zeker niet, mag zelfs niet. Mijn ouders hebben ooit eens veel miserie mee gehad met zo iets, of liever de posterijen.
                          Mijn ouders waren voor een hele tijd in Spanje en de buurman had op vraag van de postbode een A-zending afgetekend waarin stond dat ze op een bepaalde dag ergens moesten zijn...
                          Laat die datum nu vallen tijdens hun verblijf in het Spanje.
                          Ik ben naar het plaatselijke postkantoor geweest om uitleg te vragen.... en die postbode is nadien zeker tien keer komen vragen of ze toch geen klacht wilden indienen... vreesde blijkbaar voor z'n job.
                          Enfin het werd opgelost maar de uitleg hoe is veel te lang.

                          Maar weze het nu PostNL of Bpost, er zal altijd wel iemand niet tevreden zijn over de een of de ander, en dat wordt meestal op het net geplaatst, zij die wel tevreden zijn melden het niet .

                          Comment


                          • #14
                            Re: Postbedeling

                            Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht

                            Sorry PostNL België is geen bedrijf met een zetel in België en ook geen klantendienst. De dag dat er iets misloopt kan je gewoon fluiten naar je zending.
                            Onzin.

                            De moederholding voor België zit in Turnhout :



                            De pakjesservice zelf zit in Vilvoorde :





                            Postnl. heeft ook avondleveringen op 2 dagen in de week, met uurafspraak (min of meer), kan pakjes elders laten afzetten, enz...

                            Je kan prima je klachten over deze firma en haar filialen op een forum zetten ... dat zijn eigen meningen, maar zet geen loze of valse ' feiten ' op een forum om een bedrijf in een kwalijk daglicht te stellen aub.
                            Last edited by Empe; 31 oktober 2015, 10:55.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Postbedeling

                              Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                              Sorry, maar als het in Belgë met PostNL zou verstuurd worden bestel ik bij die winkel niet meer en laat ik ook weten waarom. Die kerels smijten dat gewoon bij de eerste de beste die ze op straat tegenkomen binnen, steken nooit een briefje in de bus en je kan zelf enkele dagen naar je pakje zoeken bij alle buren in straat.

                              Ergste is dat PostNL in België niet eens een bedrijf is: geen handelsregister, geen website, geen contactadres niets. Enkel PostNL Pharma heeft een vestiging in Belgïe en die zijn de klachten over de pakketdienst ook beu. Verder doet PostNL in Nederland steeds alsof PostNL België een alleenstaande afdeling in België is waar ze niets mee te maken hebben.

                              Zelfs aangetekende zendingen leveren ze niet aan huis maar bij de eerste de beste. PostNL België neemt geen enkele verantwoordelijkheid. Als je pakje niet toekomt heb je niets. Je kan zelfs niet eens te weten komen waar informeren.
                              Vreemd .. een hanvol aankopen gedaan in NL en afgeleverd met PostNL.BE .. en netjes aan de voordeur afgeleverd tegen handtekening ...ze leveren op weekdagen zelfs tot 21u30 ... en binnen de 24 u

                              Comment

                              Working...
                              X