Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

A58 of A77

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • A58 of A77

    Mijn A65 heeft de geest gegeven en de herstelling zou 500€ kosten, dus kijk ik uit naar een ander.
    Ik was heel tevreden over de A65 en ben nu aan het twijfelen tussen de A58 (al vind ik dat een stap terug) of de A77 (maar die zou kortelings verdwijnen.
    Heeft er iemand ervaring met deze toestellen en zou de A58 een vervangtoestel voor mijn A65 kunnen zijn?

  • #2
    Re: A58 of A77

    Begin november komt de A68 uit, dus best effe afwachten. Krijgt waarschijnlijk hetzelfde AF systeem als de A77II dus dat belooft.
    Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
    Mijn bird foto's en urbex foto's

    Comment


    • #3
      Re: A58 of A77

      Ik zou zeker niet naar de a58 gaan (voor de prijs is ie ok, maar wie de middenklasse gewoon is, gaat de tekortkomingen snel voelen) - je gaat de betere AF-sensor van de a65 te hard missen. Wachten op a68 of voor de a77II gaan (kan je relatief vlot vinden beneden de 1000€ zonder lens).

      Comment


      • #4
        Re: A58 of A77

        Ik had ondertussen ook ontdekt dat Sony op 5 november de nieuwe A68 gaat voorstellen en dat toestel past het best bij mij denk ik. Dus ik ga mijn oude A350met kapotte display terug bovenhalen tot dan. Bedankt voor de reacties

        Comment

        Working...
        X