Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 300(0)D ???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 300(0)D ???

    Hallo iedereen,

    met de komende photokina in aantocht heb ik de volgende vraag: Ik heb zoiets horen waaien over een Canon 3000D (duizend) die Canon op de markt zou brengen ... Heeft iemand hier meer informatie over en eventueel eigenschappen?

    Zijn er nog mensen (domme vraag misschien) die naar photokina gaan en hoe gaan jullie? Ik wil met de wagen gaan maar misschien interessant om iets te organiseren?

    Groetjes, Ronny

  • #2
    Blijkbaar niemand geďnteresseerd?
    De 3000D zal ongeveer een 300D zijn zonder scherptediepteknop. prijs zal vermoedelijk rond 500€ liggen.

    Ik ga naar photoKina, maar ik weet nog niet hoe of wanneer...
    http://www.digifotofreak.nl

    Comment


    • #3
      Originally posted by MarcFoto
      Blijkbaar iemand geďnteresseerd?
      De 3000D zal ongeveer een 300D zijn zonder scherptediepteknop. prijs zal vermoedelijk rond 500€ liggen.

      Ik ga naar photoKina, maar ik weet nog niet hoe of wanneer...
      Ja, dat is die body met 3 Megapixels als je die bedoelt. Staat al op enkele chineese sites.

      Dat hebben we een leuke lijn - ééntje voor de Massa, ééntje voor de middenklasse en de top de 20D waar je allemaal de EF-s lenzen op kunt zetten.

      en voor het betere werk de nieuwe 10DN met 1.3 crop factor

      en voor de top de 1D lijn.

      En het leuke is dat op de Photokina je de toestellen allemaal kunt uitproberen. Advies genoeg geheugenkaartjes meenemen en een geldige belgische idenditeitskaart. Vergeet vooral niet de SD kaartjes want die kun je in de nieuwe 10D stoppen en CF kaarten.


      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

      Comment

      Working...
      X