Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

300D-kits bij top-foto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 300D-kits bij top-foto

    Ik weet het, de 1000ste 300D-topic, maar vond geen antwoord in de bestaande, dus hier gaan we..

    Bij Top-Foto staan enkele 300D-kits in de rekken waaronder deze twee:

    Canon Eos-300 D Bundle met Canon 18-55 EF-S €899
    en
    Canon Eos-300 D Bundle met Sigma 18-50 en 55-200mm AF-DC €1.119

    Aangezien ik weinig of niets van lenzen ken, zou ik om raad willen vragen ivm de kwaliteit van de drie kit-lenzen. Vooral de 55-200mm AF-DC baart me zorgen. Ik zou zeer gesteld zijn op een wijd bereik, maar is deze 55-200mm echt wel degelijk, of eerder een verkoopstruc, dus zou ik m.a.w. beter de eerste kit kopen, voor minder geld, en eventueel later uitkijken naar een andere, degelijkere telelens?
    Ik neem zowat all-round foto's, dus geen specifieke eisen..
    Graag uw raad, alvast bedankt.

  • #2
    Persoonlijk bevalt de Canon 18-55 me iets meer dan de Sigma 18-50, maar voor hun prijs voldoen ze meer dan redelijk... Veel hangt af van hoeveel je eraan wil uitgeven...
    Wat er redelijk dikwijls gebeurt is de kit kopen en dan uitbreiden met een Canon 70-200/4.0 (€700) of een van de 75-300 varianten (Canon, Sigma of Tamron), maar nogmaals, veel hangt af van wat je eraan wil besteden...
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

    Comment


    • #3
      Jake, heeft Top-foto een website? Vind ik niet onmiddellijk. Of waar zijn ze gevestigd?
      De prijs staat me wel aan: 100 euro goedkoper dan wat ik al gezien heb in België...
      Canon EOS 40D + grip + handstrap
      EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM + EF 28-135mm f/3.5-5.6 IS USM + EF 50mm f/1.8 II
      Statief: Manfrotto 055XPROB + 804RC2

      Comment


      • #4
        http://www.top-foto.de/
        Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
        Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

        Comment


        • #5
          Bij de mediamarkt (Duitsland) is de 300D in de aanbieding incl. canon kitlens en 512 mb Kingston CF kaard voor 949 euro.... Ook een goed aanbieding dacht ik zo.
          Nikon D70 | 18-70/3,5-4,5 AF-S G DX IF-ED
          | 70-300/4,0-5,6 AF G | Sandisk Ultra II 512 Mb

          Comment


          • #6
            och Duitsland... Nee, dan koop ik 'm liever hier 10km verder in Van den Borre voor 999 euro... Scheelt me de benzine en mogelijke garantiemoeilijkheden.
            Ik verschoot dit weekend toch wel echt toen ik toevallig in Van den Borre die prijs zag. Goedkoopste prijs die ik tot nu toe zag in België.
            Canon EOS 40D + grip + handstrap
            EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM + EF 28-135mm f/3.5-5.6 IS USM + EF 50mm f/1.8 II
            Statief: Manfrotto 055XPROB + 804RC2

            Comment


            • #7
              Is de eerste keer dat ik een aanbieding zie die goedkoper is dan de prijs waaraan ik de EOS 300D kocht. Niet slecht als je bedenkt dat ik de 300D al meer dan een half jaar heb...


              http://www.digifotofreak.nl

              Comment


              • #8
                Originally posted by jahjah
                Bij de mediamarkt (Duitsland) is de 300D in de aanbieding incl. canon kitlens en 512 mb Kingston CF kaard voor 949 euro.... Ook een goed aanbieding dacht ik zo.
                Als je kijkt bij MediaMarkt dan wel goed kijken.
                http://shop.mediamarkt.de/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=37751&catalogId=5000&lang Id=-3&storeId=5000&categoryId=10014

                http://shop.mediamarkt.de/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=27001&catalogId=5000&lang Id=-3&storeId=5000&categoryId=10014

                en vergeet die 512 MB Kingston kaart of vraag meteen aan de verkoper dat je de 512 MB Kingston Elite wilt hebben want die andere geeft problemen met de 300D

                Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                Comment


                • #9
                  De 300D aanbieding die ik bedoel is in de mediamarkt winkel, niet via de mediamarkt website (online bestellen).
                  Nikon D70 | 18-70/3,5-4,5 AF-S G DX IF-ED
                  | 70-300/4,0-5,6 AF G | Sandisk Ultra II 512 Mb

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by jahjah
                    De 300D aanbieding die ik bedoel is in de mediamarkt winkel, niet via de mediamarkt website (online bestellen).
                    Voor Euro 6,90 bezorgen ze het bij je thuis !
                    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                    Comment


                    • #11
                      Freeco Posted - 19 August 2004 : 12:54:55
                      --------------------------------------------------------------------------------
                      och Duitsland... Nee, dan koop ik 'm liever hier 10km verder in Van den Borre voor 999 euro... Scheelt me de benzine en mogelijke garantiemoeilijkheden.
                      Ik verschoot dit weekend toch wel echt toen ik toevallig in Van den Borre die prijs zag. Goedkoopste prijs die ik tot nu toe zag in België.

                      levert top foto ook niet per post? (benzine probleem opgelost!)
                      En trouwens om de garantie moet je je geen zorgen maken er zit een Europese garantie op.

                      En ik moet zeggen dat ik ook heel tevreden ben van Van Den Borre zeer goede bediening. (Maar ik heb dan wel gekocht in A'pen op de Meire.)En ook de laagste prijs voor mijn HD-playerke!


                      Groetjes,

                      Jo.
                      Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
                      Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Freeco
                        Ik verschoot dit weekend toch wel echt toen ik toevallig in Van den Borre die prijs zag. Goedkoopste prijs die ik tot nu toe zag in België.
                        grrrr... hebben ze hem toch wel net 100 euro duurder gezet zeker!
                        http://www.vandenborre.be/ECOM/app/ECOM.vdbNp=MqqaM2tbe2WF3iqaieanRuNnSu9k
                        Canon EOS 40D + grip + handstrap
                        EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM + EF 28-135mm f/3.5-5.6 IS USM + EF 50mm f/1.8 II
                        Statief: Manfrotto 055XPROB + 804RC2

                        Comment

                        Working...
                        X