Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sven nijs in poldercross kruibeke

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • sven nijs in poldercross kruibeke

    een nijs die stilaan terug aan zijn eerste overwinning mag gaan denken.
    na materiaalpech bij de start zit hij hier al terug in de voorste gelederen.


  • #2
    Re: sven nijs in poldercross kruibeke

    Ik denk dat de witbalans niet goed zit, Marc (redelijk warm en groene zweem). De renner links mag er van mij volledig af.
    http://www.paulvanrooy.be

    Comment


    • #3
      Re: sven nijs in poldercross kruibeke

      Oorspronkelijk geplaatst door Vropa Bekijk bericht
      Ik denk dat de witbalans niet goed zit, Marc (redelijk warm en groene zweem). De renner links mag er van mij volledig af.
      Paul, witbalans staat altijd aotomatisch, van groene zweem merk ik niets op , als ik linkse renner moet verwijderen vind ik dat Sven te kort tegen de kant staat. Heb wel geen probleem mee over u reactie he,

      Grtz marc

      Comment


      • #4
        Re: sven nijs in poldercross kruibeke

        Dit zou ik er van maken, Marc.
        Laat maar weten als je wil dat ik hem verwijder.

        http://www.paulvanrooy.be

        Comment


        • #5
          Re: sven nijs in poldercross kruibeke

          Oorspronkelijk geplaatst door Vropa Bekijk bericht
          Ik denk dat de witbalans niet goed zit, Marc (redelijk warm en groene zweem). De renner links mag er van mij volledig af.
          Dat is ook meteen mijn eerste en tweede idee. ER hangt hier op mijn gekalibreerd scherm een groene waas over. En ook die halve renner op links zou er af moeten. Zorgt voor afleiding en staat niet echt.


          Oorspronkelijk geplaatst door crosser Bekijk bericht
          Paul, witbalans staat altijd aotomatisch, van groene zweem merk ik niets op , als ik linkse renner moet verwijderen vind ik dat Sven te kort tegen de kant staat. Heb wel geen probleem mee over u reactie he,

          Grtz marc
          Het is niet per definitie zo dat de camera op automatische witbalans ook de correcte WB selecteert. Als je in RAW fotografeert kan je dit achteraf zonder problemen bijstellen. In Jpg is dit moeilijker en moet je dit zelf mee in de gaten houden.
          Mvg,
          Gregory
          www.gvg-photo.com

          Comment


          • #6
            Re: sven nijs in poldercross kruibeke

            In RAW is er idd veel meer uit te halen. De lucht zou in daarin ook nog aanpakken. Anders moet je hem mij eens doorsturen in originele versie.
            http://www.paulvanrooy.be

            Comment


            • #7
              Re: sven nijs in poldercross kruibeke

              Oorspronkelijk geplaatst door GregoryVG. Bekijk bericht
              Dat is ook meteen mijn eerste en tweede idee. ER hangt hier op mijn gekalibreerd scherm een groene waas over. En ook die halve renner op links zou er af moeten. Zorgt voor afleiding en staat niet echt.




              Het is niet per definitie zo dat de camera op automatische witbalans ook de correcte WB selecteert. Als je in RAW fotografeert kan je dit achteraf zonder problemen bijstellen. In Jpg is dit moeilijker en moet je dit zelf mee in de gaten houden.
              Voor mij mag de foto blijven Paul maar ik dacht dat je het over de man in het rood had voor weg te doen. Ik persoonlijk vind hem nu toch ook niet beter want nu zit je nog met een stuk arm dat er teveel staat.

              Comment


              • #8
                Re: sven nijs in poldercross kruibeke

                Originele foto was de beste. Ik zie die groene kleurzweem niet. En witbalans is meestal een kwestie van persoonlijke smaak, de ene houdt van warm, de andere van koud.

                Comment


                • #9
                  Re: sven nijs in poldercross kruibeke

                  De uitsnede zou ik zo laten. ALs er ruimte in het origineel is dan wellicht de renner links er helemaal opzetten.
                  De foto kan sterker worden gemaakt door Sven wat op te heldeeen en de achtergrond wat donkerder te maken

                  En ook op mijn gekalibreerd scherm is een duidelijke groene waas te zien. De update van Vropa is correcter van kleur met behoud van de najaarssfeer.
                  Groetjes, KC
                  www.sportbeelden.com

                  Comment

                  Working...
                  X