Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lagere prijs Canon EOS 7D II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • lagere prijs Canon EOS 7D II

    heb vandaag gezien de 7dII nu aan 1450 geprijsd staat, komt van 1699 ... is dit tijdelijk een promotie of is dit nu de gangbare prijs ? zou het kunnen dat er binnenkort nog een cashback-actie eraan komt ?
    Mijn website: http://www.michelpyck.be

  • #2
    Re: lagere prijs Canon EOS 7D II

    En bij ***********.nl zelfs voor 1250€. Ik vond de 7dII al veel te duur bij lancering.
    Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
    Mijn bird foto's en urbex foto's

    Comment


    • #3
      Re: lagere prijs Canon EOS 7D II

      Voor mensen met beperkt budget.. toch wel topcamera.. Pro-level
      Of er nog een verlaging komt ... dat weet je nooit op voorhand. Ik heb nog niets gehoord van een cashback.
      De 1250 euro vermeld in post 2 van Alex606 lijkt me toch wel een heel faire prijs voor een camera die bovenaan de lijst staat voor (APS) Sportfotografie.
      Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 50 1.2 L, Canon , Canon RF 28 2.8

      Comment


      • #4
        Re: lagere prijs Canon EOS 7D II

        Of zelfs 1037,99 € bij de vrienden van eGlobal : http://www.eglobalcentral.be/canon-e...oitier-nu.html

        Heerlijk toch ... en dan zie ik hier op het forum bij Te Koop regelmatig tweedehands spullen duurder geprijsd staan dan in de reguliere winkels (dus niet de prijskrakers vanuit HongKong e.d.).

        Recent nog een 700D+18-55 stm lens (dan nog gekregen als cadeau) aan 499 euro ... bij Kamera Express nu 489 euro ... http://www.kamera-express.be/product...8-55mm-is-stm/



        Tip voor kopers van zo'n ' cadeau's ' : vraag ALTIJD de originele faktuur, want artikelen cadeau gekregen van een firma vallen buiten de merk garantie, enkel GEKOCHTE artikelen hebben garantie. (soms ' win ' je zo'n camera's bij Bol.com of dergelijke).
        Last edited by Empe; 25 oktober 2015, 11:04.

        Comment


        • #5
          Re: lagere prijs Canon EOS 7D II

          In het begin betaal je altijd de maximumprijs, later zakt de prijs gewoonlijk.
          Als je altijd het nieuwste wil dan ben je dus meer geld kwijt dan wanneer je wat meer geduld hebt.

          Dat geldt voor bijna alle camera's en lenzen, en als er een nieuw model uitkomt, dan zakt de prijs van het oude model nog verder (anders geraken ze er niet meer vanaf).
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

          Comment


          • #6
            Re: lagere prijs Canon EOS 7D II

            Plus ... de eerste ' kinderziekten ' van een nieuw model zullen dan gekend en hopelijk ' genezen ' zijn.

            Comment


            • #7
              Re: lagere prijs Canon EOS 7D II

              Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
              In het begin betaal je altijd de maximumprijs, later zakt de prijs gewoonlijk.
              Als je altijd het nieuwste wil dan ben je dus meer geld kwijt dan wanneer je wat meer geduld hebt.

              Dat geldt voor bijna alle camera's en lenzen, en als er een nieuw model uitkomt, dan zakt de prijs van het oude model nog verder (anders geraken ze er niet meer vanaf).
              Niet altijd Bart.
              De camera's en lenzen in het Pro segment blijven hun beginprijs houden, eerder nog ze stijgen zelfs nog in prijs !
              Enkel als er een nieuw model staat aan te komen kan die iets zakken, maar dat is heel weinig.

              Wat de prijsdaling van de 7DII betreft vind ikzelf eigenlijk ook wel eigenaardig, nogthans had Canon een prijsstijging aangekondigd van een 7%

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                Re: lagere prijs Canon EOS 7D II

                De Canon 100-400 L IS II stond overal al een hele tijd tegen de maximale prijs te koop, onlangs is die dan toch wat goedkoper geworden.
                Zowat alle "L" lenzen zakken na een tijdje in prijs, als ze toch terug duurder worden, dan komt het gewoonlijk door ongunstige wisselkoersen.

                Zelfs de 11-24 f4 L is op de meeste plaatsen al zo'n 300 euro goedkoper geworden (maar dan is ze voor mij nog altijd te duur omdat het een bereik is dat ik zelf niet zoveel nodig heb).
                http://barthuysmans.smugmug.com/
                BD0338BE

                Comment


                • #9
                  Re: lagere prijs Canon EOS 7D II

                  Blijkbaar een goed moment om nu een 7DIi te kopen dan, al twijfel ik nog omdat ik nu nog een 7D heb met nog geen 50000 clicks

                  Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk
                  Mijn website: http://www.michelpyck.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: lagere prijs Canon EOS 7D II

                    Hallo,

                    toch maar opletten bij het vegelijken van prijzen. De twee websites die hoger aangehaald zijn, verkopen vermoedelijk grijze (aziatische) camera's. De eerste zit effectief in Hong Kong, met de melding dat hun telefoonlijn gestoord is, en de tweede is waarschijnlijk een postbusfirma - want dat is de service dat het bedrijvencentrum o.a. aanleverd. Geen van beide heeft een BTW of ondernemingsnummer.

                    M.v.g.

                    TWDigit.
                    EOS 10D - 40D - 7D II Glas 10-22S 17-40L 15-85S 70-300L 100-400L
                    EOS 10 Glas 28-105 70-210

                    Comment


                    • #11
                      Re: lagere prijs Canon EOS 7D II

                      Oorspronkelijk geplaatst door twdigit Bekijk bericht
                      Hallo,

                      toch maar opletten bij het vegelijken van prijzen. De twee websites die hoger aangehaald zijn, verkopen vermoedelijk grijze (aziatische) camera's. De eerste zit effectief in Hong Kong, met de melding dat hun telefoonlijn gestoord is, en de tweede is waarschijnlijk een postbusfirma - want dat is de service dat het bedrijvencentrum o.a. aanleverd. Geen van beide heeft een BTW of ondernemingsnummer.

                      M.v.g.

                      TWDigit.
                      sowieso zou ik dit niet in het grijze circuit aankopen, maar bij gereputeerde winkels als art en craft en consoorten
                      Mijn website: http://www.michelpyck.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: lagere prijs Canon EOS 7D II

                        Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                        Niet altijd Bart.
                        De camera's en lenzen in het Pro segment blijven hun beginprijs houden, eerder nog ze stijgen zelfs nog in prijs !
                        Enkel als er een nieuw model staat aan te komen kan die iets zakken, maar dat is heel weinig.

                        Wat de prijsdaling van de 7DII betreft vind ikzelf eigenlijk ook wel eigenaardig, nogthans had Canon een prijsstijging aangekondigd van een 7%

                        grts
                        Sieg
                        Met alle respect, in mijn 10 jaar DSLR tijd had ik geen huis maar wel al een mooie auto kunnen kopen voor de waardevermindering van de top-bodies .

                        Gelukkig degene die de top niet nodig heeft om de brode en nuchter of zuinig genoeg is als amateur.

                        Beide versies van de 7D waren/zijn qua prijs/kwaliteit onovertroffen in het Canon gamma.
                        Dat de 7DII nu 200 EUR minder kost dan ik hem vorig jaar betaald heb is vooral een kans voor anderen om een toestel (waar ze - zoals ik - waarschijnlijk slechts een fractie van de mogelijkheden gaan gebruiken) te kopen voor een aanvaardbare prijs.
                        Last edited by palombian; 29 oktober 2015, 21:03.

                        Comment


                        • #13
                          Re: lagere prijs Canon EOS 7D II

                          Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
                          Met alle respect, in mijn 10 jaar DSLR tijd had ik geen huis maar wel al een mooie auto kunnen kopen voor de waardevermindering van de top-bodies .

                          Gelukkig degene die de top niet nodig heeft om de brode en nuchter of zuinig genoeg is als amateur.

                          Beide versies van de 7D waren/zijn qua prijs/kwaliteit onovertroffen in het Canon gamma.
                          Dat de 7DII nu 200 EUR minder kost dan ik hem vorig jaar betaald heb is vooral een kans voor anderen om een toestel (waar ze - zoals ik - waarschijnlijk slechts een fractie van de mogelijkheden gaan gebruiken) te kopen voor een aanvaardbare prijs.
                          Nou dan heb ik steeds geluk gehad blijkbaar ...
                          Als ik kijk naar de huidige prijs van een 1Dx kost deze nog net evenveel als ik 'm drie à vier jaar geleden gekocht hebt.
                          Hetzelfde geldt voor bijna al mijn lenzen, statieven en accessoires.
                          Enkel mijn 7DII is op héél korte tijd een pak goedkoper geworden, dit is zelfs sneller dan het vorige model van deze body.

                          grts
                          Sieg
                          Voor meer foto's ; www.sieg.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: lagere prijs Canon EOS 7D II

                            Dit topic is al wel een tijdje geleden opgestart, maar goed dat ik het gevonden heb. Ik ben van plan een 7DII te kopen als upgrade van mijn 7D en vond dezelfde sites met hun opvallend lage prijzen, maar nu weet ik dat ik daar mijn centjes niet zal riskeren. Vermits ik voor het overgrote deel sportfoto's maak lijkt de combinatie van een 7DII en mijn huidige 70-200 L IS II USM een schitterende combinatie!
                            Canon 7DII/Canon 7D/Canon 400D/EF 70-200 F2.8 L IS II USM/EF 24-70mm F2.8 L II USM/EF 50 mm F1.8 II(BW)/Tamron 17-50 mm F2.8 AF SP Di II (UV)/Sigma 50-150 mm F2.8 EX APO DC HSM (Ultra Clear)/Sigma 70-300 F4-5.6 APO DG Macro - BD0791BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: lagere prijs Canon EOS 7D II

                              Ik ben van plan een 7DII te kopen als upgrade van mijn 7D en vond dezelfde sites met hun opvallend lage prijzen, maar nu weet ik dat ik daar mijn centjes niet zal riskeren.
                              Ik heb besteld bij eglobalcentral.eu, simplyelectronics.net, ***********.nl en kan het alleen maar aanraden . Die prijzen vind je hier nergens.

                              Had ik het eerder geweten had ik de Sigma 150-600S ook daar gekocht, scheelt 450€ ...
                              Last edited by alex606; 14 december 2015, 11:57.
                              Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
                              Mijn bird foto's en urbex foto's

                              Comment

                              Working...
                              X