Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hiti p310w

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hiti p310w

    Heb mij een hiti p310w printertje aangeschaft om pasfotootjes mee af te drukken. Nu ben ik al 4 uur bezig om dat ding te installeren op mijn mac maar het lukt niet.
    De cd die erbij zit is denk ik voor windows en als ik naar de site van hiti ga om daar te downloaden vind ik wel iets om te updaten maar niet om te installeren.
    Ik heb gewoon de printer gekoppeld aan mijn imac maar de printer is niet te zien.
    Je kan software downloaden van prinbiz maar deze is blijkbaar alleen voor ipod en ipad en ik zou graag werken met de imac.
    Iemand die deze printer ook heeft?

  • #2
    Re: Hiti p310w

    Ik heb ook printers van Hiti, maar niet dit model.
    Normaal zit er bij dat update program ook een driver, maar voor dit model is dit niet het geval.
    Nochtans staat er bij de specificatie dat deze ook geschikt is voor osx.
    Misschien is de driver automatisch geladen bij osx zoals voor vele andere merken, maar ik betwijfel dat.

    Probeer eens een mail te sturen naar de nederlandse invoerder voor europa, of anders Hotz die deze printers verdeelt in België.

    Comment


    • #3
      Re: Hiti p310w

      bij deze printer hebben ze dus geen driver voor de imac of macbook. Je kan hem wel gebruiken met een ipad of iphone.
      Op de site staat wel degelijk vermeld dat deze printer werkt met osx. Heb deze printer aangekocht bij Hotz maar daar wisten ze dit dus blijkbaar ook niet.
      Heb dan maar een mail gestuurd naar het hoofdkantoor van hiti. Dit was hun antwoord:
      "Sorry for the inconvenience cause.
      Our P310w still can work with PC-link (Win OS), or WiFi connecting (iOS or Android)".
      Hier ben ik vet mee. Had er graag mee op mijn imac gewerkt omdat hier ook PS opstaat.
      Ga nog eens contact opnemen met hiti in Nederland.

      Comment


      • #4
        Re: Hiti p310w

        Er staat inderdaad vermeld op de site en in de folder dat de p310w osx ondersteund.

        Nu vrees ik wel dat hun antwoord juist is en dat er geen osx drivers beschikbaar zijn. (En dat ze waarschijnlijk ook niet van plan zijn die te maken.)
        De support van Hiti is niet van de beste, spijtig want het zijn best goede printers.

        Misschien Hotz eens contacteren en zien of er geen mogelijkheid is om deze om te ruilen voor een ander model. Als de S420 nog beschikbaar is, is dat misschien een alternatief.

        Comment


        • #5
          Re: Hiti p310w

          Ondertussen staat die printer hier al 3 weken werkloos, terwijl het de bedoeling was dat ik op 1 november deze kon gebruiken. Hotz die niet meer reageert. Hiti die ik zowel in Amerika als in Nederland heb gecontacteerd.
          Altijd maar beloven. had ik het op voorhand geweten.
          Ik neem mijn foto's altijd in raw en bewerk deze dan een beetje , maar al deze programma's staan op mijn imac.
          Ik zou ze eerst volledig klaar kunnen maken , dan doorsturen naar mijn smarthphone en van daar kunnen afdrukken, maar dit is veel te omslachtig. daarvoor koop je toch geen printer aan.

          Comment


          • #6
            Re: Hiti p310w

            Bij Hiti hebben ze ondertussen op de site verwijderd dat deze printer ook met mac werkt; Als ik daarvoor informeer dan zeggen ze dat ze bezig zijn met een driver maar niet weten wanneer deze online wordt gezet.
            Ondertussen zelf terug contact opgenomen met hotz en zij komen deze week de printer verwisselen voor een P520L.
            Wel heel wat duurder maar deze werkt tenminste met mijn imac.
            Met deze printer kan ik ook 3 verschillende maten afdrukken, kiezen tussen mat en glanzend en de kost per print is de helft minder;
            Hoop dat het een goeie keuze is.

            Comment

            Working...
            X