Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iPhone 5s probleem na reset

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • iPhone 5s probleem na reset

    Hallo,

    Vraag rond volgend probleem : mijn oude iPhone 5s moet naar mijn echtgenote gaan. Ik heb hem terug naar fabrieksinstellingen gereset, ik heb hem verwijderd uit “zoek mijn iPhone”.

    Ik krijg telkens de melding “reset ok” met mijn GSM nummer achter op het beginscherm. Staat bovenaan sim vergrendeld. Nieuwe SIM zit er in. Schuiven om te ontgrendelen. Maar ipv dat er op dat moment een mogelijkheid tot pincode komt begint hij aan taalinstellingen, landkeuze en activatie. Doch die activatie loopt vast. Ook via iTunes zelfde verhaal, toestel wil niks doen zonder ontgrendelen sim wat dus niet lukt !!!??? En ik kan geen enkele andere optie kiezen ?!

    Wat kan ik nog doen ?

    Alvast bedankt voor jullie hulp en advies !

    Mvg,
    Marc

  • #2
    Re: iPhone 5s probleem na reset

    Misschien nogmaals een reset doen?
    Wil je weten hoe je jouw iPhone reset? Een iPhone resetten of herstarten kan op meerdere manieren. Herstart je iPhone met deze handleiding, waarbij we stap voor stap uitleggen welke knoppen je moet indrukken. Een reset van je iPhone kan veel iPhone problemen verhelpen.

    Rudi

    Comment


    • #3
      Re: iPhone 5s probleem na reset

      Bedankt voor de reactie, deze "gewone" reset was niet voldoende. Uiteindelijk vond ik de juiste hier : http://www.fixjeiphone.nl/software/i...che-problemen/

      Kort samengevat aansluiten op iTunes en dan een combinatie van sluimer-home loslaten sluimer maar niet home .... Dan start iTunes met reparatieprocedure.

      Thx.

      Comment


      • #4
        Re: iPhone 5s probleem na reset

        Gelukkig heb je de oplossing snel gevonden.
        R
        Last edited by rudimaes; 24 oktober 2015, 11:02. Reden: fout

        Comment


        • #5
          Re: iPhone 5s probleem na reset

          Ook even vermelden dat de mensen van "Apple Tips" ook snel en persoonlijk reageren op mail !!! Chapeau ! Had even op verschillende fronten gezocht wegens dringendheid.

          Grtz

          Comment

          Working...
          X