Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Digitaland

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Digitaland

    heeft iemand ervaring (goed of slecht) met aankoop bij Digitaland = tax free
    maw betrouwbaar? of niet doen?
    dank
    gegroet, Ludo

  • #2
    Re: Digitaland

    Verdacht lage prijzen daar, ik zou het zeker niet vertrouwen.
    Ik zou mijn camera materiaal ook liever kopen bij een deftige verdeler, waar ik ook langs kan gaan als er iets gaande is (coolblue, fotokonijn, ...)

    Comment


    • #3
      Re: Digitaland

      wss grijze import, dus geen garantie
      A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

      Comment


      • #4
        Re: Digitaland

        Even kijken en je vind onmiddellijk dat er nog een topic omtrent deze loopt
        Blijf deze volgen en dan weet je of het betrouwbaar is want die persoon wacht op zijn bestelling

        Forum voor discussies, vragen en antwoorden over objectieven en andere optische toebehoren zoals lenzen en filters. Bijvoorbeeld: Hulp en advies bij aanschaf van een nieuwe lens, problemen bij de bediening of gebruik, etc ...


        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Digitaland

          Zoals ik in het andere topic ook al zei: grijze import scheelt een pak in prijs, maar dat verschil kan je snel kwijt zijn als je een beroep moet doen op garantie.
          Je zal je spullen echt wel ontvangen, met een beetje vertraging, dus in die zin zijn deze verkopers doorgaans betrouwbaar. De vraag is nog of je de invoerrechten effectief ontloopt (of hoe lang dat nog gaat duren).
          Pieter
          --
          Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

          Comment

          Working...
          X