Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

C8080

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • C8080

    Beste mensen,

    Ben in het bezit van de Oly C8080 WZ.
    Fotokwaliteit is zeer goed van dit toestel!

    MAAR ben weer aan het twijfelen geraakt....
    Nl het DSLR vraagstuk: DSLR of Prosumer? Daarbij dacht ik aan de Nikon D70. Waarom? Mijn vader heeft nl nog een hele reeks lenzen (D serie!) van zeer goede kwaliteit, en heb zelf ook veel met analoge SLR gefotografeert....

    Vraagje: ik heb dat toestel ong. 1 mnd geleden gekocht, zou die desbetreffende winkel de oly terugnemen, en dat ik met opleg de D70 koop ofzo? Anders zal ik die maar verkopen of.... bijhouden voor de uitmundende fotokwaliteit... ben er nog niet goed uit.

    Heb ook een G2 van canon, die ook zeer goed is (dit terzijde)

    Kunnen jullie mij doen overtuigen van wat ik het beste doe?

    Mvg

    "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

  • #2
    Een maand na aankoop denk ik niet dat ze hem terugnemen . na een week doen ze zoiets nog wel eens , maar een maand ...


    http://www.dullaert.net

    Comment


    • #3
      Ik denk ook niet dat de winkel die nog zal terugnemen, maar je kunt altijd proberen.

      Of je nu moet overstappen naar een DSLR moet je eigenlijk zelf weten. Waarmee heb je nu problemen met je 8080? Heb je er geen, dan lijkt het me wat geldverspilling om over te stappen (maar ook dat moet je zelf weten ).
      Heb je wel problemen, geef ze dan even door, dan kunnen we misschien helpen om te zien of die opgelost zullen zijn met een DSLR...
      Canon 10D, glass, flashes & extra's
      Fuji S602Z & extra's
      www.CooMa.be BD0176BE

      Comment


      • #4
        Nee, ik heb geen problemen met dit toestel, de beeldkwaliteit is zeer goed...
        "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

        Comment


        • #5
          Ik bedoelde niet allen de beeldkwaliteit. Het gaat ook over gebruiksgemak, snelheid van focus, snelheid van foto's nemen enz. Heb je die uitbreidingsmogelijkheden die je zelf denkt nodig te hebben etc...
          Canon 10D, glass, flashes & extra's
          Fuji S602Z & extra's
          www.CooMa.be BD0176BE

          Comment


          • #6
            Awel ja, die focus snelheid enzo en snel kunnen reageren (maw het gebrek aan) steekt een beetje tegen vind ik...
            Die analoge reflex van me is veel sneller op dat gebied en ik denk dus dat dit met een DSLR ook zo is...

            Mvg
            "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

            Comment


            • #7
              Dat is idd een stukje beter met een DSLR , Alhoewel een aantal consumers al aardig in de buurt beginnen te komen.

              Dat kan een reden zijn om naar een DSLR over te stappen... Weet wel dat je heel snel meer geld gaat uitgeven
              Canon 10D, glass, flashes & extra's
              Fuji S602Z & extra's
              www.CooMa.be BD0176BE

              Comment

              Working...
              X