Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Klaudia

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Klaudia



    Meningen welkom

    volledige set: http://photographybram.com/project/klaudia-a/

    Mvg, Bram

  • #2
    Re: Klaudia

    mooie pose. Mijn eerste gedacht is wel oeps die kleur. zit opt werk dus dit scherm kan er ook wel naast zitten maar het lijkt zo wat te veel aan een schuifje getrokken hebt, kan dit zijn ?
    A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

    Comment


    • #3
      Re: Klaudia

      Oorspronkelijk geplaatst door unalom Bekijk bericht
      mooie pose. Mijn eerste gedacht is wel oeps die kleur. zit opt werk dus dit scherm kan er ook wel naast zitten maar het lijkt zo wat te veel aan een schuifje getrokken hebt, kan dit zijn ?
      kleuren zijn normaal

      Comment


      • #4
        Re: Klaudia

        Dan zalt aan het scherm liggen. Mss eens aan mijn baas vragen of er een scherm met betere kleurbeheer mag komen 😈
        A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

        Comment


        • #5
          Re: Klaudia

          Mijn eerste gedacht xas 't zelfde . (op een gecalibreerd scherm)
          Maar ik denk dat als je de hooglichten een beetje naar beneden haalt er al direct veel meer detail in de bijna overbelichte delen zit ..

          Maar .... das mijn mening hé ..

          grts Peter
          grts Peter
          BD1754BE / Body & glass

          Comment


          • #6
            Re: Klaudia

            Oorspronkelijk geplaatst door Peter EOS-500D Bekijk bericht
            Mijn eerste gedacht xas 't zelfde . (op een gecalibreerd scherm)
            Maar ik denk dat als je de hooglichten een beetje naar beneden haalt er al direct veel meer detail in de bijna overbelichte delen zit ..

            Maar .... das mijn mening hé ..

            grts Peter
            Dit heb ik zeer bewust gedaan

            En die mening respecteer ik dan ook

            Comment


            • #7
              Re: Klaudia

              ok , dan is da zo ...
              voor de rest wel een leuke , mooie pose ..

              heb de rest van 't albummetje ook eens bekeken . allemaal in dezelfde stijl ...
              dus zeer bewust ...
              grts Peter
              BD1754BE / Body & glass

              Comment


              • #8
                Re: Klaudia

                De belichting en kleuren ... zijn voor mijn smaak volledig fout.
                Voor mijn smaak is dit een onaangename foto in SC en nu kan je alles weer ontkennen.
                Het is alleen maar mijn smaak, je zal wel fans vinden hoop ik.
                mvg,
                Eddy
                Smaken verschillen

                Comment


                • #9
                  Re: Klaudia

                  Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
                  De belichting en kleuren ... zijn voor mijn smaak volledig fout.
                  Voor mijn smaak is dit een onaangename foto in SC en nu kan je alles weer ontkennen.
                  Het is alleen maar mijn smaak, je zal wel fans vinden hoop ik.
                  mvg,
                  Eddy
                  Ontkennen?

                  Ja kijk, als iedereen het zelfde zou doen zou het gewoon saai worden niet? Ik heb dit echt goed overwogen. En niet ik alleen vindt dit een goede keuze ;-)

                  Maar zoals ik al zij, ik respecteers iedereens mening. Iedereen heeft zen smaken/stijlen niet?

                  De kleuren zijn anders. Ja dat Is waar, wil dit zeggen dat het daarmee een slechte foto Is? Ik denk het niet!

                  Soms denk ik dan, als jullie dit niet sc waardig vinden? Wat dan wel? Een platte niet kleurrijke en saaie foto? Wel dat Is niet de weg dat ik wil inslagen!

                  Mvg, Bram

                  Comment


                  • #10
                    Re: Klaudia

                    Ook mijn gevoel zegt dat deze foto iets te warm is. Dat is enkel mijn mening. Ik was er namelijk niet bij als de foto gemaakt is en een oordeel van iemand is geen axioma.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Klaudia

                      Ik zie zelfs lelijke vlekken in de huid, maar als dat je bedoeling was...
                      't Is anders dan de anderen, maar zeker niet beter. Dit zou ik niet durven tonen en dat heeft niets met smaak of stijl te maken.
                      De rest van de reeks zal ik later eens bekijken.

                      V.
                      http://www.catchlight.be
                      Like mijn page, als je iets aan mijn commentaar hebt/had.
                      https://www.facebook.com/CatchlightPhotographyBelgium

                      Comment


                      • #12
                        Re: Klaudia

                        de kleuren zijn inderdaad er een beetje over...
                        er zit ook bewegingsonscherpte op de foto, 1/30 is een te trage sluitertijd
                        Ander en beter Bram, 'k weet dat het niet altijd leuk is als je foto "afgebroken" wordt,
                        maar zie het als een leerschool.

                        tip: zet je iso van je d800 desnoods op auto, dan kom je dit niet meer tegen.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Klaudia

                          Oorspronkelijk geplaatst door dwarsligger Bekijk bericht
                          Ook mijn gevoel zegt dat deze foto iets te warm is. Dat is enkel mijn mening.
                          deze keer op mijn gekalibreerd scherm. Haar gezicht is echt heel 'geel' op haar arm naar de onderkant is het beter.

                          1/30 is echt wel opt randje, zeker met zoveel megapixels als jou camera heeft. als er niet genoeg licht is moet je er zelf bijmaken, relfextors of flashkes, desnoods een kampvuur.

                          blijf er wel bij dat dit een leuk beeld is qua pose
                          A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

                          Comment


                          • #14
                            Re: Klaudia

                            Ieder heeft zijn manier van foto's te maken en ze naar voor te brengen
                            Smaak en goesting is gelukkig niet voor iedereen hetzelfde
                            Persoonlijk denk ik dat aan deze foto bitter weinig gedaan is
                            Snap dan sommige reacties niet?
                            Ik Shop veel heel veel bij momenten.
                            Dat is ook niet goed maar ik vind het om op zijn Facebook termen te zeggen "Leuk" ;-)
                            Btw ik heb ander werk van je gezien mooie plaatjes bij

                            Comment


                            • #15
                              Re: Klaudia

                              Net ook even gekeken naar de ander fotos uit deze shoot en daar zitten een stuk of 2, 3 plaatjes tussen waarvan ik denk "gvd Bram is goe bezig" en die zouden zeker in SC passen naar mijn smaak.

                              Comment

                              Working...
                              X