Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Apple aankopen via winkel of Apple-Store.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Apple aankopen via winkel of Apple-Store.

    Is het in verband met de garantie afhandeling beter om je apple producten via een winkel (bv Switch) aan te kopen of is de garantie en service afhandeling via de Apple online-winkel net zo goed?
    Verder vroeg ik me af of AppleCare Protection Plan voor de aankoop van een iMac aan €125,84 wel echt de moeite waard is?
    Last edited by Moris; 18 oktober 2015, 21:58.
    Sony A7 mkIII
    Is all I need :-)

  • #2
    Re: Apple producten aankopen via winkel of Apple-Store

    In elke winkel kan je tegenwoordig een extra garantie bijkopen.
    Ik heb dat zelf nog nooit gedaan omdat ik nog niet veel apparaten heb gehad die zelfs binnen die uitgebreide garantie (meestal 3 jaar bovenop de verplichte 2 jaar) defect geraakt zijn.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Apple producten aankopen via winkel of Apple-Store

      Wat betreft het aankopen in een fysieke winkel of online, geef ik de voorkeur aan een winkel.
      Helaas hoor/lees ik van winkels zoals Switch niet veel goeds
      Aangezien dit nu net de winkels zijn die in mijn omgeving vertegenwoordigd zij, vraag ik me af of de online service van de Apple-store dan beter of slechter is
      Of zijn er hier in de omgeving van Antwerpen nog ander winkels dan switch?

      Maar wat doe je als je bij Apple online een iMac koopt, en hem in de garantie periode moet laten herstellen?... kun je hem dan terugsturen naar Apple? of moet je naar een apple verdeler?
      Last edited by Moris; 17 oktober 2015, 19:43.
      Sony A7 mkIII
      Is all I need :-)

      Comment


      • #4
        Re: Apple producten aankopen via winkel of Apple-Store

        Geen apple-fans hier
        Sony A7 mkIII
        Is all I need :-)

        Comment


        • #5
          Re: Apple producten aankopen via winkel of Apple-Store

          Enkele jaren geleden heb ik mijn iMac bij Easy-M gekocht, goede dienst na verkoop, zou het opnieuw doen.
          Voor alle duidelijkheid: in één van hun winkels, niet online dus

          Comment


          • #6
            Re: Apple producten aankopen via winkel of Apple-Store

            Thnx

            Easy-M, een winkelketen waar ik helaas nog niet eerder iets van hoorde
            Gelukkig ook niet zo heel ver van mijn deur te Mechelen
            Sony A7 mkIII
            Is all I need :-)

            Comment


            • #7
              Re: Apple producten aankopen via winkel of Apple-Store

              Moris ga er maar eens kijken, die gasten weten waarover ze spreken en zijn zeer klantvriendelijk.
              Neen, heb geen aandelen van Easy-M

              PS: Easy-M is momenteel de grootste Apple-verdeler van België.

              Comment


              • #8
                Re: Apple producten aankopen via winkel of Apple-Store

                Ik ga zeker deze week trachten deze winkel te ontdekken ben benieuwd naar de eerste kennismaking.
                Dacht steeds dat de keten Switch de grootste was, niet dus.

                Vraag me alleen af of je in een apple winkel, ook je iMac geheel naar wens laten samenstellen?
                Last edited by Moris; 18 oktober 2015, 22:21.
                Sony A7 mkIII
                Is all I need :-)

                Comment


                • #9
                  Re: Apple producten aankopen via winkel of Apple-Store

                  je kan in een apple winkel ( easy-M) je i-mac naar wens laten samenstellen , afhankelijk van wat je wil zal je wel enkele dagen moeten wachten op je toestel.
                  je kan voor garantie van online aangekochte producten in de apple store ook terecht bij easy-M , zelf gevraagd bij easy-M te leuven

                  Comment


                  • #10
                    Re: Apple producten aankopen via winkel of Apple-Store

                    Fijn om weten dat je bij online bestellingen vanuit de apple store ook bij easy-M terecht kan.
                    Zowel bij easy-M als de online Apple store dien ik voor een samengestelde iMac enkele dagen te wachten, wel heb ik bij een online bestelling een gratis levering tot aan mijn deur.
                    Sony A7 mkIII
                    Is all I need :-)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Apple producten aankopen via winkel of Apple-Store

                      Oorspronkelijk geplaatst door Sennheiser Bekijk bericht
                      Enkele jaren geleden heb ik mijn iMac bij Easy-M gekocht, goede dienst na verkoop, zou het opnieuw doen.
                      Voor alle duidelijkheid: in één van hun winkels, niet online dus
                      Als je iets online koopt in België, dan kan je daarmee naar Easy-M mits zij officieel dealer en hersteller zijn.
                      Lijkt bizar maar het kan.
                      Stel dat je elders bij een dealer koopt en die sluit de deuren, dan ga je toch ook elders?
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Apple producten aankopen via winkel of Apple-Store

                        Klopt, Easy-M is een goede dealer.

                        Al wat je online kan kopen kan je ook in de winkel bestellen. Herstellingen zijn soms wat traag, maar wel goed uitgevoerd.
                        En als je studenten in huis hebt (tip!), krijg je ook de onderwijskorting van ca 6%.
                        Volgens mij is dat na Black Friday de enige manier om korting te krijgen op Apple producten.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Apple producten aankopen via winkel of Apple-Store

                          Intussen al contact gehad met Easy-M, fijne mensen/winkel.
                          Verder is het me duidelijk geworden dat het AppleCare Protection Plan voor de aankoop van een iMac aan €125,84 wel echt de moeite waard, maar dit stel ik even uit tot de iMac besteld is.

                          Welke het zal worden ben ik voorlopig op de processor i5 of i7 na nog niet helemaal uit
                          Sony A7 mkIII
                          Is all I need :-)

                          Comment

                          Working...
                          X