Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

video editing software

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • video editing software

    Beste ,

    Sinds ik mijn eerste gopro kocht werk ik nog steeds met het programma dat gopro voorziet , nl gopro studio .
    In het begin was dit zoeken en experimenteren .Het is nog steeds een zeer goed programma maar ik denk dat ik tegen de beperkingen aan werk en ben daardoor opzoek naar een ander programma met meerdere mogelijkheden .

    Wat raden jullie aan om aan te schaffen

    thnx

  • #2
    Re: video editing software

    Davinici Resolve 11 Lite.
    Is bovendien gratis.

    Philippe
    beeldbank www.arterra.be
    persoonlijke site www.wildeyes.be
    Before You Attempt To Beat The Odds. Be Sure You Could Survive The Odds Beating You.

    Comment


    • #3
      Re: video editing software

      Oorspronkelijk geplaatst door Photophil (De) Bekijk bericht
      Davinici Resolve 11 Lite.
      Is bovendien gratis.

      Philippe
      thnx Philippe .
      Ik heb deze lite versie gedownload maar kreeg steeds een foutmelding , iets met de gpu .heb wat geprobeerd maar helaas .
      Heb tevens ook de trial versie gedownload van adobe premiere pro en ben daar wat mee gaan experimenteren .
      Enkele tutorials verder en een eerste probeersel in elkaar gezet . Ik moet zeggen dat de workflow eerst een beetje afschrikte door de vele mogelijkheden en natuurlijk het grote verschil met de gopro studio software maar al doende leert men en ik ben er mee vertrokken .
      Dus het is de adobe premiere pro geworden .

      Comment


      • #4
        Re: video editing software

        Ik gebruik sinds kort Adobe Premiere en dat valt heel erg mee. Op de website van Adobe zijn heel goede video tutorials en op youtube zijn er nog een hele hoop. Na 2à3 weken kan ik toch mijn plan trekken en de basis is er al. Als je Adobe After Effects wilt aanleren dan besef je pas hoe makkelijk Premiere eigenlijk is, amai.
        Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
        Mijn bird foto's en urbex foto's

        Comment

        Working...
        X