Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

GEEN massatoerisme Provence - Genua

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • GEEN massatoerisme Provence - Genua

    Ik ben op zoek naar verschillende plaatsen in de Provence en/of rond Genua of hiertussen
    waar het erg rustig is en het nog niet platgelopen is door het massatoerisme.

    iedere tip hiervoor is welkom

    thx
    Canon EOS 550D // 15-85mm IS

  • #2
    Re: GEEN massatoerisme Provence - Genua

    Ik Genua is het heel apart. Beetje sinister soms, voelt wel eens een beetje onveilig maar erg fotogeniek en in de hele kleine steegjes ook niet zo druk (mijn ervaring). De langs de ondergrondse toegangswegen gebouwde parkeergarages zijn ook fotogeniek en zeker niet drukbezocht door de toeristen
    http://www.smuttynose.nl

    Comment


    • #3
      Re: GEEN massatoerisme Provence - Genua

      Bedankt voor de reactie. onveilig zullen we ons wel niet voelen, hebben grote hond mee dus daardoor wat plaatsjes aan het zoeken in deze grote streek die ik vermelde omdat we niet teveel in stad willen rondlopen

      de streek ziet er ook de moeite uit
      - La vallée du Vénéon

      Dus de streek die we zoeken is wel enorm het belangrijkste is weinig toerisme en landschappen, meren etc

      groeten en thx

      Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
      Ik Genua is het heel apart. Beetje sinister soms, voelt wel eens een beetje onveilig maar erg fotogeniek en in de hele kleine steegjes ook niet zo druk (mijn ervaring). De langs de ondergrondse toegangswegen gebouwde parkeergarages zijn ook fotogeniek en zeker niet drukbezocht door de toeristen
      Canon EOS 550D // 15-85mm IS

      Comment


      • #4
        Re: GEEN massatoerisme Provence - Genua

        Ik zou de Alpes de Haute Provence voorstellen. Montagne de Lure, Sisteron, Manosque, Valensole, Verdon(wel druk maar formidabel mooi).

        Comment

        Working...
        X