Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

provinciaal voetbal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • provinciaal voetbal

    Aangezien er de laatste tijd nogal veel voetbal gepost wordt, wil ik mij ook nog wel eens aan een poging wagen.

    Provinciaal voetbal, vaak slecht verlichte velden, met onderstaande resultaat tot gevolg. de Iso moest naar de 8000 om de sluiter hoog genoeg te houden.



    Bedankt voor het kijken en de eventuele reacties
    Last edited by GregoryVG.; 14 oktober 2015, 15:02.
    Mvg,
    Gregory
    www.gvg-photo.com

  • #2
    Re: provinciale voetbal

    Actie op zich is goed maar, door de hoge iso heb je geweldig veel ruis. En inderdaad, op deze velden is de verlichting pover waardoor je de camera tot het uiterste moet gebruiken en daar ligt een uitdaging.

    Groeten,
    Pixelboy

    Comment


    • #3
      Re: provinciale voetbal

      De beide spelers zullen beide tevreden zijn, ook ik ben tevreden, de kleuren spatten van mijn scherm.

      Comment


      • #4
        Re: provinciale voetbal

        ook in nationale reeksen zijn er nog veel slecht verlichte velden en met mijn 7D ga ik dan vaak tot een ISO van 12800 (hoger kan mijn 7D niet aan). Resultaat veel ruis! Een fullframe kopen als 2de body vind ik vrij duur omdat ik er van uitga dat ik overdag toch steeds naar mijn 7D zal teruggrijpen omwille van het extra telebereik en het aantal fps. Voor mij is het tenslotte maar een hobby maar ik geef toe dat ik al vaak heb gebaald bij het zien van mijn beelden uit avondwedstrijden (die uiteindelijk minder dan 10% van mijn reportages vertegenwoordigen). Een optie zou kunnen zijn op termijn de 7D mark II kopen alhoewel ik betwijfel of die zo veel beter presteert in ISO.

        Wat bovenstaande foto betreft: goede compositie en mooi moment, ruis vind ik nog behoorlijk meevallen!

        Comment


        • #5
          Re: provinciale voetbal

          Heb vanavond een U6 oefenwedstrijd gevolgd in de regen tussen 18:30 en 19:00 met een 7D. Heb me niet hoger dan ISO 4000 geriskeerd.
          Zal straks eens zien of er wat uitkomt.
          Sluiter zat maar rond 1/200s, ben dat niet gewend hoor. Werk liever rond 1/1000ste.

          Comment

          Working...
          X