Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sluiter Vast......

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sluiter Vast......

    Agelopen zaterdag mijn laatste foto gemaakt met mijn Olympus E 10 slr
    Ik heb hem nu drie jaar, nooit laten vallen of flinke stoot gehad
    Zaterdag 60 foto,s gemaakt ineens ging de sluiter niet meer open
    Ik kon hem niet resetten, alle andere functies werkten wel, bv focussen en een foto maken maar die werden pikkie donker omdat er natuurlijk geen licht in komt....
    Dus dat is balen, heb hem in middels ter reparatie aan geboden bij Olympus Nederland te Amsterdam.
    Het kon drie tot vier weken duren voor hij weer klaar is...
    Er waren op dat moment geen leen cameras voor handen, de professionele E10 en E 20 worden wel uitgeleend, dat is dus heel coulant van Olympus Nederland donderdag komt er weer een binnen dan nog maar eens proberen.
    Volgende week ga ik een week naar noord Engeland en Schotland en had de E10 echt nodig om een Engels Poolse bruiloft reportage te maken.
    En een rond rit door schotland

    Misschien hebben jullie nog een E10 liggen om te lenen als het niet lukt, ja ik probeer ook maar wat, kunnen we toch overleggen.

    Alvast veel dank!!!

    Mvg Addie
    Last edited by addie; 22 augustus 2004, 20:27.

  • #2
    heb je de batterijen al eens verwijderd ('n tijdje wachten...)
    en zet er daarna verse in

    Comment


    • #3
      ik had dit probleem ook gehad en na het upgraden van de firmware was het probleem opgelost. nooit meer problemen mee gehad

      Comment


      • #4
        w00ha,

        Dat heb ik geprobeerd met batterij holder die ik er bij heb...
        Een tijdje zonder batterijen gelaten en weer geprobeerd maar dat hielp niet

        Visio,

        Upgraden zou een optie zijn maar dat kan je niet zelf denk ik.

        Mvg Ad

        Comment


        • #5
          Precies het probleem wat mijn E10 ook had...

          4 weken in reparatie geweest, nu 'speelt' mijn broer er alweer bijna een jaar probleemloos mee...

          Suk6 Addie
          Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

          Comment


          • #6
            Originally posted by addie
            Er waren op dat moment geen leen cameras voor handen, de professionele E10 en E 20 worden wel uitgeleend, dat is dus heel coulant van Olympus Nederland donderdag komt er weer een binnen dan nog maar eens proberen.
            Kijk, da's toch mooi van Olynpus... zo maar leencamera's!

            Volgende week ga ik een week naar noord Engeland en Schotland en had de E10 echt nodig om een Engels Poolse bruiloft reportage te maken.
            Wees dan maar heeeeeel erg blij dat het je nu overkomt en niet volgende week. En 't geeft eens te meer aan dat het echt hoog tijd is voor de aanschaf van een backup systeem...

            Comment


            • #7
              mauske,

              Dat is mooi van Olympus maar vier weken vind ik wel erg lang
              En hebben ze dat gratis voor je gedaan...wat waren de kosten ongeveer weet je dat nog.
              Vandaag gebeld ze hadden nog geen leenkamera terug en mijn fotovak winkel kon geen kamera uitlenen.
              Dus ik heb nog niks, en dinsdag is al gauw dan vertrek ik

              Joost,
              Als Olympus er een had, dan was het nog mooier.......

              Mvg Addie

              Comment


              • #8
                Originally posted by addie
                mauske,

                Dat is mooi van Olympus maar vier weken vind ik wel erg lang
                En hebben ze dat gratis voor je gedaan...wat waren de kosten ongeveer weet je dat nog.
                Vandaag gebeld ze hadden nog geen leenkamera terug en mijn fotovak winkel kon geen kamera uitlenen.
                Dus ik heb nog niks, en dinsdag is al gauw dan vertrek ik
                Was gratis. de officiele garantie was er net 3 weekjes vanaf.. maar toch onder garantie gerepareerd.. Helaas kreeg ik toen ook geen leencamera...
                Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

                Comment

                Working...
                X