Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog iemand aangenaam verrast door de Microsoft devices keynote ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nog iemand aangenaam verrast door de Microsoft devices keynote ?

    Vorige zaterdag was ik vastbesloten om een Macbook pro retina en een nieuwe iPhone te gaan kopen.
    Vrijdagavond keek ik echter uit nieuwsgierigheid naar de devices keynote van Microsoft... en mijn vastberadenheid was plots serieus verzwakt.

    Ik vind persoonlijk dat ze goed bezig zijn : de nieuwe Surface Pro 4, de coole Surface book, de nieuwe Lumia's... Me like !

    Beetje de kat uit de boom kijken, dus. In plaats van een MBP en een iPhone zou het wel eens een Surface Pro 4 of Surface book en een Lumia 950 kunnen worden.

    Iemand van jullie ook onder de indruk ?

    Mijn zoon zou wou graag een nieuwe console voor Kerst en dus waren we aan 't kijken voor een PS4 ; maar nu ga ik toch wel eens de Xbox One serieus van dichterbij bekijken...
    Panasonic Lumix FZ2000

  • #2
    Re: Nog iemand aangenaam verrast door de Microsoft devices keynote ?

    Heb je deze al gezien ? Er staat ook een video-review bij.


    In samenwerking met Microsoft ontwikkelde HP de Spectre x360, een ultrabook met een 360 graden draaibaar scherm. Wij keken of we de hand van Microsoft in de Spectre kunnen ontdekken.
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

    Comment


    • #3
      Re: Nog iemand aangenaam verrast door de Microsoft devices keynote ?

      Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
      Heb je deze al gezien ? Er staat ook een video-review bij.


      http://tweakers.net/reviews/4113/hp-...goed-doet.html
      Hier komt geen HP meer in huis.
      Alleen Lenovo en Dell zou ik nog overwegen. En natuurlijk de devices van Microsoft.

      Bedankt voor de reactie, maar het over andere merken hebben, was eigenlijk niet de bedoeling
      Panasonic Lumix FZ2000

      Comment


      • #4
        Re: Nog iemand aangenaam verrast door de Microsoft devices keynote ?

        Die surface toestellen zijn echt de max vind ik persoonlijk.
        Maar ze bedienen ook een specifieke markt. De vraag is of jij tot dat marktsegment behoort.
        Zo ja, kopen die handel!

        Comment


        • #5
          Re: Nog iemand aangenaam verrast door de Microsoft devices keynote ?

          Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
          Die surface toestellen zijn echt de max vind ik persoonlijk.
          Maar ze bedienen ook een specifieke markt. De vraag is of jij tot dat marktsegment behoort.
          Zo ja, kopen die handel!
          Wel, ik denk wel dat ik niet tot de doelgroep behoor van de Surface Book, maar de Surface Pro 4 ligt toch voor een stuk in het kamp van de consument. Die Lumia 950 ziet er een echt hebbeding uit, maar ik heb die power niet nodig in een smartphone. De 550 die ze ook eventjes kort hebben getoond lijkt me dan wel weer wat te beperkt. Zal moeten kijken voor iets tussenin...
          En onze zoon zit al maanden te zagen voor een nieuwe console (momenteel nog een Wii en PS2) dus zal Sinterklaas waarschijnlijk een X-Box One brengen ipv een PS4
          Panasonic Lumix FZ2000

          Comment

          Working...
          X