Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Webhosting provider Version €34,30 voor 7.5GB goede prijs of duur ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Webhosting provider Version €34,30 voor 7.5GB goede prijs of duur ?

    Momenteel heb ik bij Versio een ZilverNL abonnement, vroeger kwam er elk jaar 10% toeslag bij, nu blijkbaar 5%
    Ik heb niet veel last dat m'n site offline is ofzo dus qua verbinding nog goed.
    Wat vinden jullie qua prijs/kwaliteit €34,30 voor 7.5GB per jaar?

  • #2
    Re: Webhosting provider Version €34,30 voor 7.5GB goede prijs of duur ?

    Ik had vroeger een 'abonnement' bij One.com en ik ben daar jaren enorm tevreden bij geweest.
    Niet duur, verre van, en 24/24 en 7/7 ondersteuning.
    Er was zelfs live chat als je problemen had.
    Als ik nog eens een hosting nodig heb zal mijn keuze zeer snel gemaakt zijn.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Webhosting provider Version €34,30 voor 7.5GB goede prijs of duur ?

      Hoe moeten we "7,5GB per jaar" interpreteren?
      http://www.catchlight.be
      Like mijn page, als je iets aan mijn commentaar hebt/had.
      https://www.facebook.com/CatchlightPhotographyBelgium

      Comment


      • #4
        Re: Webhosting provider Version €34,30 voor 7.5GB goede prijs of duur ?

        Schijfruimte 7500 MB (+45 MB extra per maand)
        Dataverkeer 20 GB (+0,6 GB extra per maand)
        Domeinen hosten 50!

        De prijs is eigenlijk : €34.29 + domein €3.99
        Subtotaal € 38.28
        BTW 21.00% € 8.04
        Totaal € 46.32 per jaar

        Bij die one.com heb je al het dubbele (15GB) voor slechts €18!
        Er staat wel bij : Perfect voor eenvoudige websites, blogs en e-mailhosting
        15 GB opslag
        512 MB RAM
        Eén database
        SSL

        Ik heb een responsive website, weet niet of deze geschikt is vor het starterpakket.

        En een Pro (€53.28 per jaar) geeft maar liefst 100 GB!
        Bij one.com start je jouw online succesverhaal. Van een domeinnaam en e-mail tot je eigen website of webshop.


        Heb zo het gevoel dat ik weinig opslagruimte krijg bij Versio voor z'n prijs.
        De opzeg is ook een tijd op voorhand zeker voor een webhosting ?

        Zou ik mijn domein makkelijk kunnen overzetten van pakway Versio naar One.com en blijt m'n website-adres identiek bij overzetting?

        Comment


        • #5
          Re: Webhosting provider Version €34,30 voor 7.5GB goede prijs of duur ?

          Je zult natuurlijk eerst uw website bij Versio moeten opzeggen en hopelijk heeft de maatschappij die de domeinen beheerd snel die naam vrij maar ik vrees er eigenlijk voor.
          Dan kan je dat eerst testen bij one.com/
          Of het starterspakket aan uw wensen zou voldoen kunt u via de Live Chat eens vragen, en die werkt ook heel uitstekend hoor.
          U kunt hem ook vragen wat er gebeurd met uw domeinnaam (ik vrees dat die teruggekocht zal moeten worden).
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: Webhosting provider Version €34,30 voor 7.5GB goede prijs of duur ?

            Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
            U kunt hem ook vragen wat er gebeurd met uw domeinnaam (ik vrees dat die teruggekocht zal moeten worden).
            Waarom?
            Tenzij je domeinnaam op naam van je registrar/hoster kan je daar mee doen wat je wil. Bij verhuis van hosting moeten enkel de nameservers aangepast worden. Sommige hosters doen moeilijk als je weg wil en houden dan je domein gegijzeld. Dommel heeft dat jaren terug bij mij ook geprobeerd maar aangezien ze zelf via een andere registrar mijn domein hadden geregistreerd heb ik hen rechtstreeks gecontacteerd voor de transfercode (zonder kan je niet weg met je domein)
            Je kan trouwens perfect je domein ergens registreren en hosting elders nemen. Eén van de domeinen waarvan ik de websites host (US servers in New Jersey) wordt beheerd door EDPnet. Zij hebben de nameservers doen verwijzen naar het datacenter in de US..

            Wat betreft vergelijken van prijzen, kijk wat je nodig hebt, one.com biedt slechts 1 database en als je, ik zeg maar wat, een blog + gallery draait dan heb je er twee nodig (het kan in 1 database maar dat is niet aangewezen).

            Mijn hosting heeft alles op "unlimited" staan hoewel er natuurlijk een FUP van toepassing is. mailboxen, databases, traffic, opslag, alles unlimited. Er draaien momenteel 2 Wordpress, 1 Joomla en een oude static html site op. Prijs ongeveer €100 door de dure dollar (was €80).
            bye, Maurice
            https://on4bam.com/
            Nikon D7500

            Comment

            Working...
            X