Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Samsung Smart problemen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Samsung Smart problemen

    Nog iemand die met zijn Samsung smart TV geen ontvangst meer heeft met Netflix en/of andere Samsung Apps?
    Heb mijn TV al gereset en ben nu natuurlijk alle toegevoegde Apps kwijt maar ik heb geen internet verbinding meer hoewel als ik mijn netwerkverbinding controleert ik toch verbinding heb.
    Ligt dat nu bij Samsung of bij Telenet, of kan het ook aan mijn TV liggen?
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Re: Samsung Smart problemen

    Heb je ook problemen als je bv in full hd een video bekijkt op youtube?
    Waarschijnlijk wel.

    Probleem kan op verschillende punten ontstaan. Als je echter op de zelfde kabel bv een snelheidstest doet met een laptop en daar geen probleem is, dan moet er wel een probleem in de tv zijn.

    Comment


    • #3
      Re: Samsung Smart problemen

      Kreeg de laatste dagen steeds

      "ERROR_EXE_001 kan geen verbinding maken met server."

      Simpel op te lossen op DEZE manier (Nederlandstalig)
      Had geen USB nodig maar ging vlot "online."

      Marc
      Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

      Comment


      • #4
        Re: Samsung Smart problemen

        Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
        Kreeg de laatste dagen steeds

        "ERROR_EXE_001 kan geen verbinding maken met server."

        Simpel op te lossen op DEZE manier (Nederlandstalig)
        Had geen USB nodig maar ging vlot "online."

        Marc
        Hi Marc
        Knal erop hoor.
        Heel erg bedankt.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: Samsung Smart problemen

          Na een update geïnstalleerd te hebben eerder deze week gaat mijn TV nu om de 2 uur op screensaver.
          Normaal is dit indien er 2 uur geen verandering in beeld is, maar nu is het ook bij kijken van TV of BluRay.
          Heb de functie dan maar uit gezet.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: Samsung Smart problemen

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Na een update geïnstalleerd te hebben eerder deze week gaat mijn TV nu om de 2 uur op screensaver.
            Normaal is dit indien er 2 uur geen verandering in beeld is, maar nu is het ook bij kijken van TV of BluRay.
            Heb de functie dan maar uit gezet.
            Dat is pas ambetant. Heb dit (voorlopig) niet voor. Is het niet mogelijk om de update nog eens opnieuw uit te voeren?
            Als je eens zoekt op google zie je dat je blijkbaar niet de enige bent die dit voorheeft. Links en rechts worden suggesties gedaan waaraan dit zou kunnen liggen en hoe je het eventueel zou kunnen verhelpen.

            Marc
            Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

            Comment

            Working...
            X