Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

pfffffffffff............................

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • pfffffffffff............................

    Ik ben uitgenodigd voor de volgende AV.

    Beste 22703,

    Onze volgende Algemene Vergadering & Shooting Day heeft plaats op zaterdag 24 oktober 2015 in Hasselt.
    We zijn te gast in de Holiday Inn Hasselt, Kattegatstraat 1, 3500 Hasselt.


    Van respect gesproken!
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Re: pfffffffffff............................

    Beste 007,



    'k Denk dat er een IT'er een foutje gemaakt heeft.
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • #3
      Re: pfffffffffff............................

      Ik kan er toch niet mee lachen Dirk.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: pfffffffffff............................


        Een nickname is eigenlijk al niet veel beter hoor ...

        Wat indien nu iemand een nr als nick zou gebruiken ? Dan geldt de uitspraak al niet meer hoor.

        En had erbij gestaan dat je een Fuji en een Canon en een Nikon had gewonnen, zou die appel dan nog zo zuur zijn geweest ? Enfin, er zijn andere dingen waar we ons wel eerder druk moeten om maken.
        Mijn ged8

        230813
        Last edited by Wim.Vanmaele; 13 oktober 2015, 04:29.
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • #5
          Re: pfffffffffff............................

          Dit is zoiets als met vakantie gaan in een of andere kast van een hotel met 400 kamers of meer. Daar ben je ook nr. ... En daar heb ik ook een hekel aan. Computers onthouden ook beter cijfers dan letters.
          Leeft en LAAT LEVEN !

          Comment


          • #6
            Re: pfffffffffff............................

            Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
            Dit is zoiets als met vakantie gaan in een of andere kast van een hotel met 400 kamers of meer. Daar ben je ook nr. ... En daar heb ik ook een hekel aan. Computers onthouden ook beter cijfers dan letters.
            Nochtans wordt ik over het algemeen aan de receptie aangesproken met " Mijnheer ".
            Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

            Comment


            • #7
              Re: pfffffffffff............................

              Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
              Nochtans wordt ik over het algemeen aan de receptie aangesproken met " Mijnheer ".
              Jawel, maar dat is dan niet meer als eentjes en nulletjes voor een PC.
              Leeft en LAAT LEVEN !

              Comment


              • #8
                Re: pfffffffffff............................

                Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht

                Een nickname is eigenlijk al niet veel beter hoor ...

                Wat indien nu iemand een nr als nick zou gebruiken ? Dan geldt de uitspraak al niet meer hoor.

                En had erbij gestaan dat je een Fuji en een Canon en een Nikon had gewonnen, zou die appel dan nog zo zuur zijn geweest ? Enfin, er zijn andere dingen waar we ons wel eerder druk moeten om maken.
                Mijn ged8

                230813
                Wim, een mail is iets persoonlijk en het is maar normaal dat je dan aangeschreven wordt met, ofwel uw echte naam want die kennen ze wel degelijk, ofwel uw nickname.
                Bij het leger (in 1965 toch) was je een nummer, maar zelfs toen werd ik steeds aangesproken met "soldaat milicien en mijn familienaam".
                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment


                • #9
                  Re: pfffffffffff............................

                  Zoals ik al elders schreef:

                  Deze fout is ontstaan door een verkeerd veld aan te vinken bij het versturen van de mailing.
                  1.000.000 keer excuses hiervoor. We zagen het toen het te laat was.
                  Wie nog nooit een fout heeft gemaakt mag nu kandideren voor oppermailmeester...


                  Jaja
                  Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                  Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                  Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                  Comment


                  • #10
                    Re: pfffffffffff............................

                    Als je voornaam er staat is het evengoed als met dit nummertje de computer die deze uit een database gepikt heeft. Misschien iemand zoeken die manueel de namen aanvult, kwestie van de persoonlijke toets niet te verliezen? :-)

                    Comment


                    • #11
                      Re: pfffffffffff............................

                      Stefan,

                      Dit is het eerste mailfoutje in 16 jaar ... 😒

                      Jaja
                      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                      Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                      Comment


                      • #12
                        Re: pfffffffffff............................

                        Lol nickname. Lidnummer. Echte naam wat maakt het uit. Je bent uitgenodigd. Als we daar al over vallen😊
                        A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

                        Comment


                        • #13
                          Re: pfffffffffff............................

                          Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
                          Zoals ik al elders schreef:

                          Deze fout is ontstaan door een verkeerd veld aan te vinken bij het versturen van de mailing.
                          1.000.000 keer excuses hiervoor. We zagen het toen het te laat was.
                          Wie nog nooit een fout heeft gemaakt mag nu kandideren voor oppermailmeester...


                          Jaja
                          999.999 keer was ook goed geweest hoor want met dat miljoen begeef je je weer op het 'computerpad'... allemaal nullen en een ééntje .

                          Comment


                          • #14
                            Re: pfffffffffff............................

                            Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
                            Stefan,

                            Dit is het eerste mailfoutje in 16 jaar ... ��

                            Jaja
                            Mijn voorstel was ook helemaal niet serieus bedoelt hoor Ik vond dat er nogal serieus gewicht gegeven wordt aan gewoon een klein foutje, waarvan je eigenlijk wel al kan vermoeden dat het gewoon kwestie is van per abuis het verkeerde veldje uit een database in te voegen.

                            Comment


                            • #15
                              Re: pfffffffffff............................

                              Stefan,

                              Klopt, vandaar ook de smiley ...

                              Jaja

                              Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
                              Mijn voorstel was ook helemaal niet serieus bedoelt hoor Ik vond dat er nogal serieus gewicht gegeven wordt aan gewoon een klein foutje, waarvan je eigenlijk wel al kan vermoeden dat het gewoon kwestie is van per abuis het verkeerde veldje uit een database in te voegen.
                              Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                              Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                              Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                              Comment

                              Working...
                              X