Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

luchtfotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • luchtfotografie

    Hallo,

    Ik ben sindskort in het bezit van een dji phantom 3 advanced. Nu heb ik daar een vraagje over. Ik heb al verschillende aanbiedingen gekregen van immo kantoren om luchtfotos te nemen. Waar kan ik een vergunning aanvragen daarvoor ? Of hoe zit het in elkaar. Alvast bedankt voor jullie helpende reacties.
    Vriendelijke groeten.
    Canon eos 1100D , 18-55mm zoomlens, 55-250mm zoomlens, ef 50mm 1.8 , 100mm macro 2.8 usm

  • #2
    Re: luchtfotografie

    1. Hoe kunnen makelaars weten dat jij een drone bezit?
    2. Je koopt een drone maar je zit na de aankoop met vragen over luchtfotografie? Tja.
    David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

    Comment


    • #3
      Re: luchtfotografie

      Ik heb er zelf ook geen verstand van, maar... http://bfy.tw/2F8I
      Pieter
      --
      Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

      Comment


      • #4
        Re: luchtfotografie

        Op dit ogenblik is commercieel gebruik nog onwettig en dus verboden. Er komt heel binnenkort een nieuwe reglementering, maar de vereisten zullen niet gering zijn:



        --
        Denis

        Comment


        • #5
          Re: luchtfotografie

          Het Bestuur der Luchtvaart is (zoals gewoonlijk) erg streng. We leven natuurlijk in een dichtbevolkt land.

          30 meter hoog mag je het ding als amateur laten vliegen, boeiend !
          Maar gelukkig nog overal.

          Met modelvliegtuigen is de limiet nu 120m hoogte en een straal van 400m, binnen de CTR (=in de nabijheid van luchthavens) moet je zelfs een telemeter in je model hebben.
          En enkel op een erkend terrein.

          Comment


          • #6
            Re: luchtfotografie

            Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht