Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

OneDrive.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • OneDrive.

    Iedere keer als ik in OneDrive wil foto's uploaden, moet ik mij een andere code aanvragen bij Microsoft.
    Mijn inloggegevens zijn juist en toch steeds altijd weer hetzelfde probleem.
    Dit is erg vervelend, vooral omdat dit meerdere keren per dag moet gedaan worden.
    Ja, het vinkje, "Ik meld mij regelmatig aan op dit apparaat. Vraag me niet naar een code" staat aan.
    De vraag ook al meerdere keren gesteld aan Microsoft, ze draaien daar altijd rond de pot.
    Ik werk met Windows 10 Pro-64bit.
    Heeft er hier iemand een oplossing voor A.U.B.?

  • #2
    Re: OneDrive.

    Werk je toevallig in in-private browsing of heb je je instellingen aangepast zodat je geen third-party cookies accepteerd ? Dat is de meest voorname reden dat dat vinkje niet werkt.
    Nu is dit wel raar, ik werk quasi altijd in een soort van in-private browsing en die vraag heb ik echt maar zelden gekregen bij het aanmelden, alleen als het een eeuwigheid geleden is.

    Kan het misschien ook zijn dat je soms aanmeld met een buitenlands IP-adres (bijvoorbeeld op je werk).
    Fujifilm X-T20 | Fujifilm XF 18-55mm f/2.8-4 | Samyang 10mm f/2.8 |
    Sony α65 | Sony 18-55 F/3.5-F/5.6 | Sigma 18-125 F/3.8-F/5.6 | Sony 50 F/1.8 |
    Af en toe flikker ik hier wel eens een foto op.

    Comment


    • #3
      Re: OneDrive.

      Welke browser?
      Toevallig ook geen tablet of smartphone dat probeert in te loggen met een (eventueel) verkeerd paswoord of zo?
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: OneDrive.

        "I work regularly with this browser. Do not send me a code" ... aanvinken .. einde verhaal.

        Comment


        • #5
          Re: OneDrive.

          Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
          "I work regularly with this browser. Do not send me a code" ... aanvinken .. einde verhaal.
          Oorspronkelijk geplaatst door DannyDeGraaf Bekijk bericht
          Iedere keer als ik in OneDrive wil foto's uploaden, moet ik mij een andere code aanvragen bij Microsoft.
          Mijn inloggegevens zijn juist en toch steeds altijd weer hetzelfde probleem.
          Dit is erg vervelend, vooral omdat dit meerdere keren per dag moet gedaan worden.
          Ja, het vinkje, "Ik meld mij regelmatig aan op dit apparaat. Vraag me niet naar een code" staat aan.
          De vraag ook al meerdere keren gesteld aan Microsoft, ze draaien daar altijd rond de pot.
          Ik werk met Windows 10 Pro-64bit.
          Heeft er hier iemand een oplossing voor A.U.B.?
          waarschijnlijk over gekeken.

          Comment


          • #6
            Re: OneDrive.

            @wutske, bedankt voor je gouden tip en het werkt.
            @regulus en @ fhuppel, neen het vinkje stond ingeschakeld zoals ik al zei in mijn vraag.
            Bedankt iedereen!

            Comment

            Working...
            X