Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BDSizer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • BDSizer

    Sorry als de vraag al vaak gepasseerd is.
    Ik gebruikte steeds BDSizer. Nu wil hij ineens niet meer...
    Vond het een super handig progje. Waar kan ik ervoor terecht om het opnieuw te downloaden/installeren?
    Bedankt!
    Een goede reiziger heeft geen vaste plannen en is niet van plan om aan te komen. (Lao Tzu)

  • #2
    Re: BDSizer

    Niet, BDSizer is IDSizer geworden en is geen freeware meer...

    Comment


    • #3
      Re: BDSizer

      Ja, dat heb ik gemerkt. Het gekke is dat ik BDsizer nog steeds heb, maar dat hij niet meer wil werken.
      Opnieuw geïnstalleerd, maar zelfde resultaat...
      Ook met een versie die iemand aangereikt had, lukte het niet.
      Laptop-probleem dus.
      Een goede reiziger heeft geen vaste plannen en is niet van plan om aan te komen. (Lao Tzu)

      Comment


      • #4
        Re: BDSizer

        Ik denk dat verdere uitleg betreffende "niet meer wil werken" nadere toelichting behoeft...

        Comment


        • #5
          Re: BDSizer

          Wel, een poging...
          Als ik op de snelkoppeling klik zou BDSizer normaal moeten opengaan.
          Nu krijg ik onderaan mijn bureaublad in de taakbalk het icoontje van BDSizer te zien en meer niet. Het opent dus niet verder.
          Als ik met de cursor over het icoon in de taakbalk ga, dan verschijnt een mini venster van BDSizer. Verder kan ik er niks mee.
          Zelfs niet afsluiten, daarvoor moet ik naar ctrl + alt + delete en taakbeheer.

          Hieronder een print screen.

          Een goede reiziger heeft geen vaste plannen en is niet van plan om aan te komen. (Lao Tzu)

          Comment


          • #6
            Re: BDSizer

            http://www.freewarefiles.com/BD-Size...ram_34971.html

            Versie 3.3.3 werkt nog prima

            Comment


            • #7
              Re: BDSizer

              Hallo, problemen met bdsizer 3.3.3 na C format en opnieuw installeren van mijn programma's onder Windows 7. BDsizer start perfect op, alle instellingen perfect bewerkbaar, foto's inladen preview werkt, alle instellingen werken zichtbaar, echter kan geen enkele foto saven. De knop RUN NOW blijft maar enkele milliseconden werken, geen resultaat op mijn pc of externe sticks te zien. Zelfde prog op mijn laptop (windows8.1), daar werkt alles perfect. Iemand raad?
              mvg,
              Alain

              Comment


              • #8
                Re: BDSizer

                Hier werkt BDsizer 3.3 nog altijd vlekkeloos, ook na pc-wissel en overplaatsen van de programma's en gegevens. Heb ook ID sizer en dat werkt ook heel handig en is helemaal niet duur, wordt ook ondersteund. Ik heb alleen het probleem dat er altijd een watermerk verschijnt (bij beiden) en dat is niet uit te schakelen (met mijn kennis tenminste).

                Comment


                • #9
                  Re: BDSizer

                  hallo, met dat watermerk had ik geen problemen, ook nu niet, kan alleen maar 1 foto sizen maar dus NIET saven,

                  Comment


                  • #10
                    Re: BDSizer

                    bdsizer werkt weer, dit na een formatC van de computer, maar problemen nu bij het afsluiten: kan niet afsluiten wegens het gewijzigde watermerk.
                    Ik moet dus telkens afsluiten via TAAKBEHEER.
                    Weet iemand WAAR bdsizer (in welke map op de pc) zijn eigen watermerk opslaat? Ik zou proberen om mijn eigen watermerk daar ook op te slaan

                    Comment


                    • #11
                      Re: BDSizer

                      Heb onlangs gelijkaardige problemen gehad, heb BDSizer 3.3.3 terug kunnen installeren, maar ben nu alle extra frames (3Mb) kwijt. :-(
                      Iemand een idee, waar ik deze zou kunnen terugvinden?
                      Make my Day !!!
                      Nikon D300 + SB-600, Nikon lenzen 17-55 mm 2.8, VR 18-200 mm

                      Comment


                      • #12
                        Re: BDSizer

                        Niemand een oplossing ?

                        mvg,

                        Comment


                        • #13
                          Re: BDSizer

                          Mijn persoonlijk idee: BDSizer laten voor wat het is, eventueel IDSizer, tegen betaling (maar ik geloof niet eens zo duur) downloaden en installeren, en mocht je dan problemen hebben kun je de developer contacteren.
                          IDimager Photo Supreme is cross-platform Digital Asset Management software for macOS and Windows, focused on business and personal image management.


                          Voor Mac is de app beschikbaar via de AppStore à €4,99: https://itunes.apple.com/be/app/idsi...12588098?mt=12
                          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                          Comment


                          • #14
                            Re: BDSizer

                            Ik stel toch vast, heb de trial versie geïnstalleerd, dat er beperkingen zijn tegenover BDsizer,
                            - geen preview,
                            - gemaakte instellingen voor bvb watermerk en tekst verdwijnen weer na afsluiten programma
                            - ook de outputfolder moet weer opnieuw worden ingesteld
                            - registreren via de knop register gaat niet, ik krijg een error pagina

                            klopt dit?

                            de prijs (Windows versie)
                            is rond de 12€, is dit op jaarbasis of een eenmalige betaling?
                            Last edited by mercury2001; 9 januari 2016, 08:46.

                            Comment


                            • #15
                              Re: BDSizer

                              Voor Mac is die prijs (nu €4,99) voor zover ik weet eenmalig. Heb het programma al enkele jaren (moet zeggen dat ik het eigenlijk niet gebruik, tenzij om een en ander uit te vissen, mochten er vragen zijn), en alle updates totnogtoe waren vrij.
                              Misschien zijn bepaalde van de beperkingen die je noemt (bv instellingen die verdwijnen, ook outputfolder...) te wijten aan het feit dat het om een trialversie gaat?
                              Ik zou zeggen: neem 'ns contact op met de developer Havezet. Hij is lid van BD en komt af en toe nog wel eens kijken.
                              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                              Comment

                              Working...
                              X