Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ervaring koopdigitaal.nl

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ervaring koopdigitaal.nl

    wie heeft ervaring met het kopen op koopdigitaal.nl?! Hoe snel gebeuren het verzenden?!
    My photography

  • #2
    kheb zondag nog een bestelling gedaan , vandaag was het er . altijd snel .
    http://www.dullaert.net

    Comment


    • #3
      ok dan...

      ik wil bestellen maar ik krijg volgende opties om te betalen:
      - Pakketdienst Belgie € 15
      - Zelf afhalen in Den Ham (Overijssel) Nederland
      - Ik stort het totaalbedrag en € 15.00 verzendkosten op Giro 1908347

      Wat willen ze zeggen met pakketdienst belgië €15?! Is dit een soort van rembours?!

      My photography

      Comment


      • #4
        ik heb daar volgende mail over aangekregen

        quote

        Geachte heer,

        De verzendkosten naar België bedragen in beide gevallen 15 euro. Echter kan een bestelling pas verzonden zijn, nadat het geld is overgemaakt. Wel wordt deze bij een eventuele bestelling al wel gereserveerd voor u. In de toekomst kan er ook vanuit België onder rembours bestelt worden, vandaar al we de 2 opties op onze site.

        Met vriendelijke groet,
        Jasper
        Foto Konijnenberg BV


        dus enkel via vooruitbetaling mogelijk

        EOS 300D / REBEL kitlens + SIGMA 70-300 F4-5.6 II APO macro SUPER + EF 50 MM 1.8 + SiGMA ef 500 super dg + BG-01

        Comment


        • #5
          ok bedankt

          ik zie wel niet in waarom ze het al op site zetten als het nog niet werkt op die manier maar allé... het zal dan wel overschrijving worden zeker
          My photography

          Comment


          • #6
            Zonder verder kosten !!!
            Zie Faq op de site
            groetjes,
            Vraag:
            Wat is het rekeningnummer, waar ik het totaalbedrag van mijn bestelling op kan storten?
            Antwoord:
            U kunt storten op ING bank 674348478 of giro 1908347 beiden t.n.v. Foto Konijnenberg B.V./ Den Ham. Voor bv. klanten uit België: U dient vaak bij uw bank een IBAN nummer nodig te hebben. (dit nummer is nodig voor overschrijvingen vanuit buitenland). Ons IBAN-Nummer is: IBAN NL11 INGB 0674 3484 78 en de SWIFT code (BIC code) is: INGBNL2A

            Comment


            • #7
              ben daar verleden donderdag eens naartoe gereden waaaaaw wat een winkel die hebben daar gewoon alles in stock ,zeer vriendelijk en een goede uitleg was wel een stukje rijden 575 km heen en terug vanuit mechelen maar ja eens een daguitstapje gemaakt he

              Comment


              • #8
                heel erg bedankt Juno

                @rikketik: jij bent daar naartoe gereden?! wat bezielde je op dat moment?!
                My photography

                Comment


                • #9
                  terwijl ik daar toch was even mijn 70-200 afs vr opgepikt
                  kon het niet laten.het vrouwtje heeft een beetje geholpen
                  een aanrader !de moeite om eens door die winkel te wandelen ze die hebben daar gewoon alles in stock van de grote merken zoals canon-nikon enz en nog goed van prijs ook

                  Comment

                  Working...
                  X