Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

X-drive probleem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • X-drive probleem

    Hallo allemaal,

    Hopelijk kan iemand mij helpen mijn probleem op te lossen.
    Ik heb via PIN een X-drive II VP 2060 en die werkte tot zondag naar alle tevredenheid.
    Vanaf zondag krijg ik "Main storage (Hard Disk) out of memory" op mijn display wanneer ik foto's wil kopieren naar de X-drive.
    Hij maakt wel een map aan, maar kopieert geen foto's. De manual geeft wel aan wat het is maar ik vind geen oplossing.
    Ik heb dan maar de foto's die er nog op stonden op mijn pc gezet met de bedoeling de X-drive te formatteren (ik wist het anders ook niet).
    Formatteren lukt dus niet.
    Kan iemand mij in begrijpelijk Nederlands of Vlaams uitleggen wat er aan de hand is met mijn X-drive en wat ik er eventueel aan zou kunnen doen ?
    Bedankt alvast.
    Jos
    www.picturelifestyle.nl

  • #2
    Originally posted by joska
    Hallo allemaal,

    Hopelijk kan iemand mij helpen mijn probleem op te lossen.
    Ik heb via PIN een X-drive II VP 2060 en die werkte tot zondag naar alle tevredenheid.
    Vanaf zondag krijg ik "Main storage (Hard Disk) out of memory" op mijn display wanneer ik foto's wil kopieren naar de X-drive.
    Hij maakt wel een map aan, maar kopieert geen foto's. De manual geeft wel aan wat het is maar ik vind geen oplossing.
    Ik heb dan maar de foto's die er nog op stonden op mijn pc gezet met de bedoeling de X-drive te formatteren (ik wist het anders ook niet).
    Formatteren lukt dus niet.
    Kan iemand mij in begrijpelijk Nederlands of Vlaams uitleggen wat er aan de hand is met mijn X-drive en wat ik er eventueel aan zou kunnen doen ?
    Bedankt alvast.
    Hallo joska,

    Volgens mij best een mailtje sturen naar Vasa. Binnen de kortste keren laat hij van zich horen met de nodige support.

    Groetjes,
    Pol.
    Leeft en LAAT LEVEN !

    Comment


    • #3
      Ik had dit probleem ook, voorlopig opgelost door alle bestanden te verwijderen,dus met een lege X-drive opnieuw te beginnen.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Pol Callens

        Hallo joska,

        Volgens mij best een mailtje sturen naar Vasa. Binnen de kortste keren laat hij van zich horen met de nodige support.

        Groetjes,
        Pol.
        Hallo Pol,

        Ik heb ook al wel een email aan hem gemaakt, maar nog niet verzonden, omdat ik vrees dat hij zegt dat ik hem beter kan opsturen. Ik gebruik de X-drive veel, dus ik hoop op een oplossing via BD.
        Toch heel erg bedankt voor je reply.
        Jos
        www.picturelifestyle.nl

        Comment


        • #5
          Originally posted by grisjos
          Ik had dit probleem ook, voorlopig opgelost door alles te verwijderen,dus met een lege X-drive opnieuw te beginnen.

          Bedankt voor je bijdrage Grisjos. Ik heb hetzelfde geprobeerd maar helaas helpt dit niet bij mij.
          Ik hoop hier een oplossing te vinden, zo niet dan stuur ik morgen mail naar Vasa.
          Jos
          www.picturelifestyle.nl

          Comment


          • #6
            Hoe heb je de X's drive proberen formatteren (Win XP, 98?)

            Stuur in elk geval je mailtje door naar Vasa, je bent toch niet verplicht om die meteen door te sturen...
            Canon 10D, glass, flashes & extra's
            Fuji S602Z & extra's
            www.CooMa.be BD0176BE

            Comment


            • #7
              Originally posted by CooMa
              Hoe heb je de X's drive proberen formatteren (Win XP, 98?)

              Stuur in elk geval je mailtje door naar Vasa, je bent toch niet verplicht om die meteen door te sturen...
              Hallo CooMa,

              Ik heb Windows XP. Heb gewoon de schijf geselecteerd, rechtermuisknop en formatteren gekozen. Er gebeurt echter niets.
              Jos
              www.picturelifestyle.nl

              Comment


              • #8
                Probeer de X drive eens te formatteren via de bijgeleverde tool (op de cd)?

                Christopher
                A smoking section in a restaurant is like a peeing section in a swimming pool

                Comment


                • #9
                  Originally posted by joska
                  Ik heb Windows XP. Heb gewoon de schijf geselecteerd, rechtermuisknop en formatteren gekozen. Er gebeurt echter niets.
                  Volgens mij moet je dat doen met een format-tooltje; kijk hier eens: http://www.vosonic.com/index.php?php_mode=downloads
                  Pieter
                  --
                  Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Christopher
                    Probeer de X drive eens te formatteren via de bijgeleverde tool (op de cd)?

                    Christopher
                    Hallo Christopher,

                    Bedankt voor de suggestie. Ben meteen de CD gaan pakken en nu blijkt dat ik de verkeerde CD geleverd heb gekregen. Dat komt ervan als Windows XP je hardware automatisch installeert.
                    Kortom.... er staat geen format-tool op de CD.
                    Jos
                    www.picturelifestyle.nl

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Pieter G.
                      Originally posted by joska
                      Ik heb Windows XP. Heb gewoon de schijf geselecteerd, rechtermuisknop en formatteren gekozen. Er gebeurt echter niets.
                      Volgens mij moet je dat doen met een format-tooltje; kijk hier eens: http://www.vosonic.com/index.php?php_mode=downloads
                      Pieter,

                      Bedankt voor de suggestie.
                      Ik ben gaan kijken op de site maar kan echt geen wijs worden uit de downloads. Ik had er een aangeklikt (ik weet niet of het de goede was), maar ik moest daar allerlei dingen invullen, daar snapte ik echt niks van.
                      Kan je me op weg helpen ? of het tooltje emailen.
                      Daar zou ik ontzettend blij mee zijn.
                      Jos
                      www.picturelifestyle.nl

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by joska
                        Pieter,

                        Bedankt voor de suggestie.
                        Ik ben gaan kijken op de site maar kan echt geen wijs worden uit de downloads. Ik had er een aangeklikt (ik weet niet of het de goede was), maar ik moest daar allerlei dingen invullen, daar snapte ik echt niks van.
                        Kan je me op weg helpen ? of het tooltje emailen.
                        Daar zou ik ontzettend blij mee zijn.
                        Het is nochtans eenvoudig hoor. Je scrolt gewoon naar beneden tot je aan jouw type x-drive bent (II VP2060), daar heb je de keuze uit 4 downloads. Vermits je XP draait, is het enkel de eerste die je moet hebben. Maar om het je wat gemakkelijker te maken, heb ik het tooltje ook nog hier geplaatst:

                        http://s2.yousendit.com/d.aspx?id=EAC0049A4DF3342E3DE30A059897F53D

                        Hopelijk werkt het.
                        Succes

                        Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Mr.D
                          Originally posted by joska
                          Pieter,

                          Bedankt voor de suggestie.
                          Ik ben gaan kijken op de site maar kan echt geen wijs worden uit de downloads. Ik had er een aangeklikt (ik weet niet of het de goede was), maar ik moest daar allerlei dingen invullen, daar snapte ik echt niks van.
                          Kan je me op weg helpen ? of het tooltje emailen.
                          Daar zou ik ontzettend blij mee zijn.
                          Het is nochtans eenvoudig hoor. Je scrolt gewoon naar beneden tot je aan jouw type x-drive bent (II VP2060), daar heb je de keuze uit 4 downloads. Vermits je XP draait, is het enkel de eerste die je moet hebben. Maar om het je wat gemakkelijker te maken, heb ik het tooltje ook nog hier geplaatst:

                          http://s2.yousendit.com/d.aspx?id=EAC0049A4DF3342E3DE30A059897F53D

                          Hopelijk werkt het.
                          Succes
                          Thanks maar nu moet ik e.e.a. gaan invullen daar en ik heb geen idee wat....
                          Jos
                          www.picturelifestyle.nl

                          Comment


                          • #14
                            Hallo allemaal,

                            Ik wil even iedereen hartelijk bedanken voor de hulp bij de X-drive-problemen. Gelukkig doet die het na formatteren weer.

                            Nogmaals bedankt !
                            Jos
                            www.picturelifestyle.nl

                            Comment

                            Working...
                            X