Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Manfrotto L-bracket MS050M4 Q2 en Nikon D810

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Manfrotto L-bracket MS050M4 Q2 en Nikon D810

    Goeiemorgen iedereen,

    Heb een klein technisch probleempje.
    Heb een Manfrotto L-bracket MS050M4 Q2 gekocht die ik wil gebruiken met een Nikon D810.
    In de handleiding wordt aangegeven dat de afstand H gelijk moet zijn aan de afstand L. Beiden gemeten vanuit het centrum van de lens.
    Manfrotto levert hiervoor zelfs een speciale "ruler".

    Indien ik nu de richtlijnen volg kom ik steeds uit op het volgende: de afstand H is beduidend korter dan de afstand L.

    Bij navraag in verschillende winkels en online lkreeg ik telkens als antwoord dat deze L-bracket en Body wel degelijk samen kunnen.
    Als ik mijnprobleem voor leg stopt iedere reactie.
    Misschien heeft iemand op dit forum de gouden tip.

    kijk er al naar uit.

    wil graag de handleiding uploaden, doch zie nergens een mogelijkheid ... of ik doe iets verkeerds???

    grtz,

    Jef

  • #2
    Re: Manfrotto L-bracket MS050M4 Q2 en Nikon D810

    Hierbij de link naar de manual.



    hoop dat iemand iets meer kan vertellen.

    Comment


    • #3
      Re: Manfrotto L-bracket MS050M4 Q2 en Nikon D810

      Heb me destijds ook zo'n grip gekocht. Bij installatie merkte ik dat deze, naar ik ondervond, wel gemaakt was voor een camera met grip. Zo niet komen je afmetingen niet overeen.
      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

      Comment


      • #4
        Re: Manfrotto L-bracket MS050M4 Q2 en Nikon D810

        Hoi HEYLO,

        klopt 500%. Vanmiddag een batterijgrip gaan halen en alles ok.
        Als je het filmpje bij Manfrotto bekijkt zie je zo dat er een extra batterijgrip onder moet.
        Kreeg nochtans het advies van de supportafdeling van een bekende webshop dat het enkel past ZONDER batterijgrip!!!

        Al bij al opgelost ... alleen extra uitgaven.

        thnx voor je reactie HEYLO.

        Comment

        Working...
        X