Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

26/09/2015: U11 KFC Edeboys - Moortsele B (gewestelijke reeks J niv. 2/1)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 26/09/2015: U11 KFC Edeboys - Moortsele B (gewestelijke reeks J niv. 2/1)

    Wedstrijdbeeld van vorige week zaterdag.

    Canon EOS 7D, Canon 70-200 f4 L IS USM, f/4 - 1/2500 sec - ISO 800, +0,3 EV - 70 mm


  • #2
    Re: 26/09/2015: U11 KFC Edeboys - Moortsele B (gewestelijke reeks J niv. 2/1)

    Prima plaat!
    Vrij hoog in de belichting, maar wel goed scherp en niet over het randje.
    Hij is wel ietsjes scheef, ik ga er vanuit dat je in het origineel niet meer ruimte had om 'm recht te zetten?
    Een hoop ouwe zooi
    www.rbfoto.nl

    Comment


    • #3
      Re: 26/09/2015: U11 KFC Edeboys - Moortsele B (gewestelijke reeks J niv. 2/1)

      De actie is super en aan de keeper zou ik de raad geven zijn veters beter te strikken.

      Comment


      • #4
        Re: 26/09/2015: U11 KFC Edeboys - Moortsele B (gewestelijke reeks J niv. 2/1)

        Bedankt voor jullie reacties.
        Wat betreft de belichting, ik baseer me veelal op het histogram, en heb de neiging de boel wat naar rechts te duwen (persoonlijke smaak met voorkeur voor veel licht).
        Voor zover ik het me herinner weerspiegelt dit +/- de lichtomstandigheid van het moment (zon die op het punt stond terug door te breken na een meer donkere periode).
        Kan 'm inderdaad niet rechtzetten anders zou ik in de voeten van de keeper beginnen knippen of te dicht tegen de rand zitten.
        Ik zat al op 70mm, en kon dus niet meer achteruit. Zoals comic zegt, ook voor mij primeert hier de actie boven het ietsje scheef zijn.
        En wat betreft de veters, dat is een beetje zijn handelsmerk. Meestal krijgt hij zelfs de scheids zo ver dat die z'n veters knoopt :-)
        Groetjes,
        Stefan

        Comment


        • #5
          Re: 26/09/2015: U11 KFC Edeboys - Moortsele B (gewestelijke reeks J niv. 2/1)

          Heel erg mooie foto! Super scherp en leuke actie. Zoals gezegd staat ie een beetje scheef.
          Mvg,
          Gregory
          www.gvg-photo.com

          Comment

          Working...
          X