Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vervallen gebouwen gezocht!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vervallen gebouwen gezocht!

    Hallo allemaal,

    Allereerst ben ik niet honderd procent zeker of ik dit bericht in het juiste forum plaats, maar ik hoop van wel.

    Ik studeer fotografie en video. Nu heb ik de opdracht gekregen om vervallen gebouwen te fotograferen. Aan ideeën geen gebrek, maar ik ben opzoek naar enkele geschikte locaties. Ik heb al een heleboel opzoekwerk gedaan, en ik heb heel wat locaties gevonden in de buurt van Gent e.d. Maar ik woon in Limburg en mijn ouders zouden mij moeten kunnen vervoeren. Ze zien het niet echt zitten om zover te rijden.

    Hebben jullie misschien enkele suggesties voor locaties in de omgeving van Limburg?

    Alvast bedankt!

  • #2
    Re: Vervallen gebouwen gezocht!

    Moderator Note: Omdat de meeste urbexers in Reisfotografie rondhangen, heb ik jouw topic ook daarheen verplaatst. Je kunt eventueel proberen aan te sluiten bij deze bonte bende: http://forum.belgiumdigital.com/f57/...es-502989.html
    Maar ik geloof wel dat je moet 'ruilen', dwz een locatie van jou tegen een locatie van een andere urbexer.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment

    Working...
    X