Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dirtbike

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dirtbike

    [IMG]20150905-IMG_9193 by Davy De Blieck, on Flickr[/IMG]

  • #2
    Re: Dirtbike

    heel knappe plaat , voor mij te veel aan gewerkt.

    Comment


    • #3
      Re: Dirtbike

      Oorspronkelijk geplaatst door crosser Bekijk bericht
      heel knappe plaat , voor mij te veel aan gewerkt.
      Ja! heel erg mooie foto Davy. Speciale nabewerking, maar denk ook dat ze beter tot haar recht zou komen zonder deze bewerking.
      Mvg,
      Gregory
      www.gvg-photo.com

      Comment


      • #4
        Re: Dirtbike

        Het was mijn bedoeling om deze foto (die gewoon niet zo speciaal is) te bewerken. Wou hem maken zoals sommige advertenties of posters worden gepubliceerd. Daar is de bewerking ook altijd sterk. Het is en blijft een goesting. Normaal doe ik dit nooit met mijn foto's, maar dit nu eens proberen. Ik vind dit persoonlijk vrij geslaagd.

        Comment


        • #5
          Re: Dirtbike

          Oorspronkelijk geplaatst door Blieck Bekijk bericht
          Het was mijn bedoeling om deze foto (die gewoon niet zo speciaal is) te bewerken. Wou hem maken zoals sommige advertenties of posters worden gepubliceerd. Daar is de bewerking ook altijd sterk. Het is en blijft een goesting. Normaal doe ik dit nooit met mijn foto's, maar dit nu eens proberen. Ik vind dit persoonlijk vrij geslaagd.
          Ik ga zeker niet zeggen dat het origineel beter is. Het is een speciale doch mooie bewerking. Ik dacht enkel dat het origineel beter zou zijn, maar als je zelf aanhaalt dat de gewone niet zo speciaal is, slik ik die woorden in. Het is en blijft gewoon een erg mooie foto
          Mvg,
          Gregory
          www.gvg-photo.com

          Comment


          • #6
            Re: Dirtbike

            Dergelijke nabewerking past meer bij het kasteel van Dracula maar niet voor deze sport die voor mij een fris kleurtje vraagt.

            Comment


            • #7
              Re: Dirtbike

              Haha, was toevallig in de buurt daar. Vandaar de bewerking.

              Comment

              Working...
              X