Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hij Kenneth net.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hij Kenneth net.

    Een hoop ouwe zooi
    www.rbfoto.nl

  • #2
    Re: Hij Kenneth net.

    Erg knap Rooney!... wauw
    Mvg,
    Gregory
    www.gvg-photo.com

    Comment


    • #3
      Re: Hij Kenneth net.

      Prachtig, moet ik ook eens proberen volgende zaterdag, zo achter de goal kruipen (echt nog nooit geprobeerd).

      Comment


      • #4
        Re: Hij Kenneth net.

        Oorspronkelijk geplaatst door steenkst Bekijk bericht
        Prachtig, moet ik ook eens proberen volgende zaterdag, zo achter de goal kruipen (echt nog nooit geprobeerd).
        ik heb mij laten wijsmaken dat ik niet achter de goal mag gaan zitten en ook niet langs de helft waar de lijnrechter loopt (nu ja, dat laatste is zo al niet interessant want die lijnrechter zou te vaak in beeld lopen)

        Comment


        • #5
          Re: Hij Kenneth net.

          Bij mij is 't maar gewestelijk jeugdvoetbal, mag overal zitten waar ik wil, tenzij op het veld é :-D

          Comment


          • #6
            Re: Hij Kenneth net.

            Oorspronkelijk geplaatst door steenkst Bekijk bericht
            Bij mij is 't maar gewestelijk jeugdvoetbal, mag overal zitten waar ik wil, tenzij op het veld é :-D
            liefst niet op het veld neen
            idd bij jeugdvoetbal zijn ze soepeler, maar naast jeugd gewestelijk en (hoofdzakelijk) interprovinciaal doe ik ook elke match van de eerste ploeg en die speelt in 3de nationale. Op verplaatsing vraag ik meestal wel of ik eender waar mag zitten maar de algemene regel is niet achter de goal of lijnrechters ;-)

            Comment


            • #7
              Re: Hij Kenneth net.

              Aaah, vorig seizoen de 2 laatste wedstrijden gedaan van ons eerste elftal, ze speelden kampioen in 3de provinciale (nu zitten ze in 2de provinciale B: KFC Edeboys uit Wetteren, momenteel staan ze aan de leiding).
              Na de laatste wedstrijd ook de kampioenenviering in beeld gebracht, dat was een leuke ervaring (los van het feit dat heel mijn boel onder de champagne zat :-)).
              Ook daar eigenlijk geen enkel probleem gehad met een plaatsje langs het veld. Onze voorzitter had wel de aanvraag gedaan of het ok was.

              Comment


              • #8
                Re: Hij Kenneth net.

                Deze foto's worden genomen van op afstand of hij is genomen van achter de afsluiting achter doel.
                De beste plaats is de zone waar geen lijnrechters lopen.
                Normaal en ik zeg normaal gezien mag je niet binnen een zone van drie meter fotograferen. Bij elke wedstrijd dat ik al gefotografeerd heb zijn er duidelijke instructies die gegeven worden door persverantwoordelijken. Wie zich niet aan die regel kan houden zal het vlug geweten hebben.
                Als een scheidsrechter geen toelating geeft dan zal je vanachter de afsluiting moeten fotograferen maar, dat is minder dan een derde meter, dus geen enkel probleem.
                Als mogelijk is dan zo laag mogelijk bij de grond zitten, op een klein stoeltje of je materiaalkist die je mee hebt, geeft veel betere beelden.
                Als je even de tijd hebt kijk dan naar een reportage voetbal en kijk eens langs de zijkanten waar de fotografen zitten.

                Trouwens, mooie foto !.

                Pixelboy

                Comment


                • #9
                  Re: Hij Kenneth net.

                  Mooie foto, precies op het goede moment.
                  zo achter de goal kruipen (echt nog nooit geprobeerd)
                  Ik denk (weet het wel zeker) dat de foto met een doelcamera gemaakt is, deze staat laag achter het doel en wordt aangestuurd door de camera waar de fotograaf mee fotografeert.

                  Grt Herman

                  Comment


                  • #10
                    Re: Hij Kenneth net.

                    Ter info:

                    Gemaakt op afstand met een camera nét achter het doel op de grond, niet achter de afzetting.
                    Een hoop ouwe zooi
                    www.rbfoto.nl

                    Comment

                    Working...
                    X