Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zoute rally: passageplekken gezocht!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zoute rally: passageplekken gezocht!

    Volgend weekend is er weer de Zoute Rally.
    Het parcours wordt, zoals gebruikelijk, angstvallig geheim gehouden.
    Dat hoort ook zo, natuurlijk.
    Maar,...
    Zijn er onder jullie geen "insiders" die me enkele passageplekken (GPS-coördinaten bv.) kunnen bezorgen waar ik me kan positioneren om foto's te maken?

    Alvast van harte bedankt ;-)

  • #2
    Re: Zoute rally: passageplekken gezocht!

    De enige plaats die ik ken ,is de grote baan in Knokke-Heist,tegen Heist waar ze vrijdagnamiddag vanaf 15h hun Flying kwart mile rijden.De oldtimers dan.Tenzij ze van lokatie veranderd zouden zijn.
    Verder wordt inderdaad alles strikt geheim gehouden.Zou het anders ook graag weten.Indien je iets teweten zou komen,laat eens iets weten.Omgekeerd ook natuurlijk.

    Comment


    • #3
      Re: Zoute rally: passageplekken gezocht!

      Oorspronkelijk geplaatst door demuro Bekijk bericht
      Indien je iets teweten zou komen,laat eens iets weten.Omgekeerd ook natuurlijk.

      grtn
      Dré

      Comment


      • #4
        Re: Zoute rally: passageplekken gezocht!

        De deelnemers krijgen net voor ze vertrekken hun routeblad.
        Als je wil weten waar ze passeren, dan zou je de inrichter kunnen contacteren, met de belofte dat je voor foto's zorgt, en dat je de route zeker niet aan iemand anders doorgeeft.
        Maar ook dan is het best mogelijk dat je de route niet krijgt, want ze weten niet wie je bent (iedereen kan wel zo'n mailtje sturen).
        En ze hebben zelf waarschijnlijk ook wel een paar fotografen die elk jaar voor foto's zorgen.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: Zoute rally: passageplekken gezocht!

          Klopt, Bart.
          Ik heb gisteren inderdaad de organisatie gecontacteerd met dergelijke belofte.
          Tot nu niks vernomen.
          We blijven hopen.
          Zoals ik al zei: GPS-coördinaten zijn voldoende.
          Met zo'n roadbook kan ik in feite niet zoveel aanvangen, want dat is alléén een opeenvolging van richtingspijltjes enzomeer, een map komt daar niet in voor.
          Ik zou dan dus maw. moeten meerijden ofwel moet ik het pad uitstippelen via google-earth of google maps.

          Comment


          • #6
            Re: Zoute rally: passageplekken gezocht!

            http://www.zoutegrandprix.be/

            Is hier bij ons aan de deur en nu al een grote drukte met de opbouw. Ken enkele mensen die mee rijden met de rally en ook zij kunnen me niets over het parcour zeggen. De vrijdag is de rit van Knokke met een lunch in Ronse voor zover ik nu weet dus weer een redelijk ver parcour dat ze rijden. Wat je wel kan is de vrijdagmorgen klaar staan met de auto en op afstand de eerste wagens proberen te volgen, dit zou zonder probleem kunnen tot je een geschikte plaats tegen komt om te fotograferen zonder het verkeer of de rally zelf de storen. De officiële fotografen zijn bij ons voor vier dagen op logement en zelf zij lossen niets, ook zij hebben een zwijgplicht en hebben dit reeds vijf jaar vol gehouden ook tegen mij.

            Het is wel zo dat ze niet allemaal het zelfde parcour volgen. Bij het verlaten van de zeedijk en richting Kustlaan gaan ze al twee verschillende richtingen uit omdat ze niet allemaal rijden voor een puntenklassement.

            Gr, Daniel.
            Last edited by Felix69; 5 oktober 2015, 16:37. Reden: Tekst toevoegen.

            Comment


            • #7
              Re: Zoute rally: passageplekken gezocht!

              De rally zélf gaat toch door op zaterdag, dacht ik?
              Ik ben toch al enkele jaren "uitgerukt" op zaterdag hoor om foto's te maken...

              Comment


              • #8
                Re: Zoute rally: passageplekken gezocht!

                Op vrijdag een rally met stop in Ronse en op zaterdag een rally met stop in Brugge. Op vrijdag einde rally met sprint in Heist en op zaterdag een einde met presentatie van alle deelnemers op het Albertplein-Kustlaan in Knokke en receptie in tent op het plein op uitnodiging.

                Comment


                • #9
                  Re: Zoute rally: passageplekken gezocht!

                  Niemand enig idee waar de lunch genomen wordt, deze middag.
                  Het is in een "gerenomeerde" eetgelegenheid in Brugge, zo heb ik vernomen.
                  Maar waar??

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zoute rally: passageplekken gezocht!

                    Brouwerij de Halve Maan
                    Brugge
                    Volgens het programma

                    Comment


                    • #11
                      Re: Zoute rally: passageplekken gezocht!

                      Van 12 tot 14 uur.
                      Gisteren zijn ze met hun sprint maar om 16h10 begonnen ipv om 15 uur.
                      Stiptheid is blijkbaar niet hun grootste troef.
                      Als je nog een beetje haast raak je er nog.

                      Comment

                      Working...
                      X