Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paddenstoeltje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Paddenstoeltje

    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

  • #2
    Re: Paddenstoeltje

    Mag ik , als beginneling , kritisch zijn? De titel "paddenstoeltje" zegt alles. Ik denk zelfs dat enig macro materiaal niet nodig is om deze foto te nemen. Een simpele 18/55 kitlens .... i know , ik heb ze.
    Sorry, maar zowel scherpte, compo , en speciaal ontbreken.

    Werner
    Canon EOS750D + Sigma 150mm Macro of MPe65 + 65mm ext.tubes + raynox 250 + sunwayPhoto manuele stackrail MFR-150 + DIY diffusers + DIY flashholders.

    Comment


    • #3
      Re: Paddenstoeltje

      Heel knap detail in het hoedje en in die mosjes die in het scherptevlak zitten.
      Als totaalbeeld spreekt het mij weinig aan doordat de achtergrond zo aanwezig is ook al is hij zo onscherp
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Paddenstoeltje

        ik vind het toch nogal meevallen hoor ,een simpele paddestoelfoto ,maar dat mag ook van mij ,tuurlijk zou het stoeltje beter tot zijn recht komen moest de BG meer flow zijn en niet dezelfde bruine tint hebben ,
        maar in de natuur en naturel gefotografeerd heb je niet altijd te kiezen ,
        als ik eerlijk ben zie ik nog liever dit dan sommige die ze uit de grond halen en op een verhoog zetten om een mooie BG te verkrijgen ,
        zelf al gezien

        Comment

        Working...
        X