Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie eerst bij de bal.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wie eerst bij de bal.

    Jeugdwedstrijd voetbal op Zulte tegen Club.



    Bedankt om te kijken.

    Pixelboy

  • #2
    Re: Wie eerst bij de bal.

    Mooie sportfoto. Uitsnede vind ik goed gekozen. De ouders in de regen, en de extra speler zijn voor mij in deze een meerwaarde.
    Last edited by GregoryVG.; 2 oktober 2015, 09:17.
    Mvg,
    Gregory
    www.gvg-photo.com

    Comment


    • #3
      Re: Wie eerst bij de bal.

      ik kan enkel Gregory zijn analyse beamen. Knap gedaan! Met welke lens werd deze foto genomen? Ik veronderstel dat de weersomstandigheden verre van ideaal waren ...

      Comment


      • #4
        Re: Wie eerst bij de bal.

        Oorspronkelijk geplaatst door paranoia Bekijk bericht
        ik kan enkel Gregory zijn analyse beamen. Knap gedaan! Met welke lens werd deze foto genomen? Ik veronderstel dat de weersomstandigheden verre van ideaal waren ...
        Regenweer en met een 300mm 2.8 Nikor lens.

        Bedankt voor de reacties.

        Pixelboy

        Comment


        • #5
          Re: Wie eerst bij de bal.

          Oorspronkelijk geplaatst door pixelboy Bekijk bericht
          Regenweer en met een 300mm 2.8 Nikor lens.

          Bedankt voor de reacties.

          Pixelboy
          Vraagske: vind je dat niet lastig/vervelend niet te kunnen zoomen? het zal wellicht een andere manier van werken zijn als met een zoomlens? ik tracht immers elke match zoveel mogelijk spelers (indien mogelijk iedereen) van 'mijn ploeg' op foto te hebben. Ik fotografeer nog maar 2 jaar (zeer late hobby, ben niet meer van de jongste ;-) ) en doe dit nu voor een voetbalvereniging (foto's komen op fb-pagina's, in clubblad e.d.) en zou mij ooit een ff als 2de camera willen aanschaffen omwille van ruimere mogelijkheden op vlak van iso en scherptediepte maar zit vooral verveeld met het verlies van de cropfactor/telebereik. De betere zoomlenzen (max f2.8-4.0 en min. 300mm) zijn te duur voor een hobbyfotograaf als ik

          Comment


          • #6
            Re: Wie eerst bij de bal.

            Oorspronkelijk geplaatst door paranoia Bekijk bericht
            Vraagske: vind je dat niet lastig/vervelend niet te kunnen zoomen? het zal wellicht een andere manier van werken zijn als met een zoomlens? ik tracht immers elke match zoveel mogelijk spelers (indien mogelijk iedereen) van 'mijn ploeg' op foto te hebben. Ik fotografeer nog maar 2 jaar (zeer late hobby, ben niet meer van de jongste ;-) ) en doe dit nu voor een voetbalvereniging (foto's komen op fb-pagina's, in clubblad e.d.) en zou mij ooit een ff als 2de camera willen aanschaffen omwille van ruimere mogelijkheden op vlak van iso en scherptediepte maar zit vooral verveeld met het verlies van de cropfactor/telebereik. De betere zoomlenzen (max f2.8-4.0 en min. 300mm) zijn te duur voor een hobbyfotograaf als ik
            Vaste lens is de beste optie om voetbal of snel bewegende beelden vast te leggen. Eens het onderwerp in het vizier dan los je niet meer. Het is een kwestie van waar je begint te fotograferen en met een ff kan je snijden zonder verlies van pixels.
            Bekijk eens hoe de profs het doen. Ja, steeds met vaste lenzen.

            Pixelboy

            Comment

            Working...
            X