Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraagje over hang wc

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vraagje over hang wc

    Ik ben van plan om mijn staand toilet te vervangen door een hangmodel.Op zich geen probleem maar de afvoer die in de grond gaat bevindt zich middelpunt op 17 cm van de muur.Gaat het toilet dan niet te ver van de muur komen?
    Loodgieters op bd?

  • #2
    Re: Vraagje over hang wc

    dan kap je die grond open en je verbindt ondergronds met twee extra ellebogen.
    btw: ik ben geen loodgieter maar ne plantrekker
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

    Comment


    • #3
      Re: Vraagje over hang wc

      Ik ben geen loodgieter noch plantrekker maar de architect in mij zegt: gewoon terug een staand model nemen. Tenzij je ook de grond en muur wilt renoveren, want je gaat met aanpassingswerken zitten die je weer moet oplappen.

      Comment


      • #4
        Re: Vraagje over hang wc

        Oorspronkelijk geplaatst door rikketik Bekijk bericht
        Ik ben van plan om mijn staand toilet te vervangen door een hangmodel.Op zich geen probleem maar de afvoer die in de grond gaat bevindt zich middelpunt op 17 cm van de muur.Gaat het toilet dan niet te ver van de muur komen?
        Loodgieters op bd?
        170mm is inderdaad te ver, maar als de ruimte in je toilet het toelaat is dat gemakkelijk op te lossen, gewoon het kader gedeelte enkele cm
        vanaf de muur monteren, deze voorziening zit er bij veel modellen zelfs bij door middel van draadstangen, uitbekleden moet je toch
        en met volkern platen kan je prachtig werk leveren.
        Een hang toilet is super voor wie het huis poetst.
        Last edited by Guest42; 2 oktober 2015, 15:41.

        Comment


        • #5
          Re: Vraagje over hang wc

          Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht