Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Black is Beautiful

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Black is Beautiful

    mijn foto's: www.reneheylen.be

  • #2
    Re: Black is Beautiful

    Ik vind dit wel leuk maar toch wel iets teveel contrast. Deze olifant heeft net een karrevracht kolen gelost.
    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

    Comment


    • #3
      Re: Black is Beautiful

      Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
      Ik vind dit wel leuk maar toch wel iets teveel contrast. Deze olifant heeft net een karrevracht kolen gelost.
      Bedankt voor de reactie. Foto is amper bijgewerkt: deze olifant kwam net uit een modderpoel die zich in de volle zon bevond. De olifanten op de achtergrond waren (nog) niet in die poel geweest, zij zijn dus lichter (grijs).
      mijn foto's: www.reneheylen.be

      Comment


      • #4
        Re: Black is Beautiful

        Ik vind het wel iets hebben, maar de 'antraciete' olifant komt toch vreemd over. Maar ik begin er al aan te wennen
        Voor de rest knappe foto, mooi scherp!
        Nikon D500, D750 & D7100 -- Sigma 17-50mm F/2.8 HSM OS -- Nikkor AF-S FX 50mm f/1.8 -- Tamron 70/200mm f/2.8 -- Tokina 11-20mm f/2.8
        Mijn fotoalbums

        Comment


        • #5
          Re: Black is Beautiful

          Knap René !

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Black is Beautiful

            Oorspronkelijk geplaatst door dzumbo Bekijk bericht
            Bedankt voor de reactie. Foto is amper bijgewerkt: deze olifant kwam net uit een modderpoel die zich in de volle zon bevond. De olifanten op de achtergrond waren (nog) niet in die poel geweest, zij zijn dus lichter (grijs).
            .....vooraf gezegd dat ik het best een fraaie plaat vind, maar vraag me dan wel af hoe hij aan de mooie ogen komt en de witte slagtanden.
            Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
            Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

            Comment


            • #7
              Re: Black is Beautiful

              Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
              .....vooraf gezegd dat ik het best een fraaie plaat vind, maar vraag me dan wel af hoe hij aan de mooie ogen komt en de witte slagtanden.
              Bedankt voor de reactie.
              Zoals ik reeds schreef: deze foto is amper bijgewerkt. Concreet: contrast verhogen, omzetting naar zwart/wit uitgezonderd het oog, lichtjes verscherpen. Dat is alles. Witte slagtanden blijven witte slagtanden, zeker in volle zon.
              mijn foto's: www.reneheylen.be

              Comment

              Working...
              X