Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Burlende Edelhert

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Burlende Edelhert

    Massa's fotografen aanwezig bij de Hoge Veluwe, hier een mannetje edelhert aan het burlen


    Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
    Mijn bird foto's en urbex foto's

  • #2
    Re: Burlende Edelhert

    Het is daar altijd pokke druk.
    Mooie foto van deze Edele Heer

    Johan

    Comment


    • #3
      Re: Burlende Edelhert

      Zelfde hert als op Raf zijn foto zo te zien KLIK
      Mooi om een vergelijk te kunnen maken tussen die Tamron en die Canon, het verschil is overduidelijk en heb jij hier een pak minder detail (uiteraard ook logisch met zo'n prijsverschil)
      Het verschil in de bokeh is ook duidelijk, deze toont wat onrustiger waarbij de Canon veel rustiger is
      Niettegenstaande heb jij ook in ieder geval een heel mooi moment te pakken
      En de achtergrond past er wel bij, zeker niet evident om zo'n mooie achtergrond te krijgen daar op de veluwe met al die bomen en takken

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Burlende Edelhert

        Mooi om een vergelijk te kunnen maken tussen die Tamron en die Canon, het verschil is overduidelijk en heb jij hier een pak minder detail (uiteraard ook logisch met zo'n prijsverschil)
        Het verschil in de bokeh is ook duidelijk, deze toont wat onrustiger waarbij de Canon veel rustiger is
        Hier volg ik je niet helemaal sieg, als ik me niet vergis is alex al een tijdje afgestapt van zijn tamron en heeft nu de sigma sport.
        Pak minder detail ??? ik zie dat niet zo direct (maar wie ben ik natuurlijk) en idd het zo niet onlogische zijn dat er een kwaliteits verschil merkbaar is, maar daar merk ik heel
        weinig van....mooie foto Alex....
        https://fredor2.wixsite.com/my-site

        Comment


        • #5
          Re: Burlende Edelhert

          Tamron of Sigma, Canon of Nikon maakt niks uit Freddy en voor mij allemaal hetzelfde wat naam betreft
          Maar ik merk toch heel duidelijk verschil in de kwaliteit tussen beide opnames (het zal ook wel deels aan de afwerking liggen natuurlijk hé)
          Maar zoals ik steeds zeg hé, ieder z'n meug ;-)
          En als je zelf maar tevreden bent over de behaalde resultaten toch.

          PS, ik heb hier net even in de exif gekeken en de opname is inderdaad gemaakt met de Sigma
          Maar ik zie nu ook pas dat deze gemaakt is met een Canon 100D, uiteraard zie ik dus een verschil
          De ene is crop en de andere FF, daarentegen spreek je over een body van 350€ t.o.v. eentje van 5800€
          Dus het zou spijtig zijn moest je geen verschil zien hé
          Daarentegen verschiet ik dan wel weer welke kwaliteit Alex haalt uit dit instapmodel, heel knap !

          grts
          Sieg
          Last edited by Sieg; 29 september 2015, 09:01. Reden: ps
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Burlende Edelhert

            De moeite om eens naar de Hoge Veluwe af te zakken. Zeker als je er zo'n mooie plaatjes kunt schieten.
            Grt. Jef

            Comment


            • #7
              Re: Burlende Edelhert

              Dus het zou spijtig zijn moest je geen verschil zien hé
              ja toch verschil...5450 euro....
              https://fredor2.wixsite.com/my-site

              Comment

              Working...
              X