Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Korting Lampiris / Ikea family ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Korting Lampiris / Ikea family ?

    Ik heb eens snel door een vroegere topic van demeyereg gelezen en dus met enig wantrouwen deze promotie van Lampiris nog niet nader onderzocht.

    De meesten hier onder jullie zullen het er wel mee eens zijn dat dit het bekijken niet waard is vermoed ik ...

  • #2
    Re: Korting Lampiris / Ikea family ?

    Comment


    • #3
      Re: Korting Lampiris / Ikea family ?

      wij hebben deze http://www.lampiris.be/nl/aanbieding...bobank-klanten
      uw deal is wel nog 5 euro beterkoop

      Maar het klopt, na het activeren van deze deal kregen we per direct die korting. Elk jaar verrekenen ze die korting.
      voor de rest tevreden klant bij lampiris en dat reeds 6 jaar dacht ik +- (variabel contract voor gas en elek)
      wij hadden ingetekend via een groepsaankoop via samensterker.be en daardoor hebben wij een prijs die behoorlijk onder de markt zit.

      Af en toe schrijf ik mij nog in voor een nieuwe groepsaankoop maar als ik de prijzen bekijk dan kan ik er geen winst op maken.
      Na de overstap van electrabel destijds was het groot verschil weg. De uitbuiter lag met zijn klikken en klakken buiten.
      Ook al leurders van Nuon en Luminus aan de deur gehad en ze kunnen niet aan de prijs tikken
      Als ik hun een vast contract vraag voor 10 jaar dan kan dat ook weer niet HAHA

      Mijn advies: probeer via een groepsaankoop. Lager kunnen ze niet gaan denk ik. En je pakt dat voordeel mee voor de duur dat je klant bent.
      Last edited by buurmanBert; 28 september 2015, 13:15. Reden: foutje rechtgezet

      Comment


      • #4
        Re: Korting Lampiris / Ikea family ?

        Ongeveer ieder jaar check ik wel eens de vreg site.
        Maar tegenwoordig valt er wel altijd een promotie hier of daar in de bus of mailbox... al zijn niet alle promoties echt (onlangs nog op tv : een sixpack pilsjes kwam duurder uit dan per stuk los te kopen)...

        De tarieven en vergelijkingen worden er steeds complexer op en je zou op de duur continu kunnen bezig blijven met rekenen en kleine lettertjes lezen me dunkt.

        Vroeger leek alles toch wel eenvoudiger (of misschien beeld ik me dat alleen maar in)

        Jullie hebben wel mijn nieuwsgierigheid (mee) geprikkeld, dus ik doe mee aan de groepsaankoop en heb alvast Lampiris en mijn huidige leverancier (Eneco) update offerte gevraagd. Benieuwd!

        Comment


        • #5
          Re: Korting Lampiris / Ikea family ?

          Wij zijn ooit van Electrabel naar Eneco gegaan, en dat verschil was echt de moeite.
          Toen ik daarna nu en dan eens vergeleek op de Vreg site bleken de verschillen echt niet meer de moeite om elk jaar te veranderen van leverancier.

          En sedert Ecopower op de markt is, is dat de enige goeie electra-leverancier voor bezitters van zonnepanelen.
          Enkel Ecopower rekent geen vaste vergoeding en/of andere 'bijkomstigheden' aan, ze factureren enkel de verbruikte kw, en als je er geen hebt is je factuur dus gelijk aan 0 euro.
          Je moet wel éénmalig één aandeel kopen ter waarde van 250 euro, waarop wel jaarlijks een dividentje wordt uitgekeerd (niet noemenswaardig in feite).

          Tenzij er nu reeds gelijk(w)aardige op de markt zouden komen meespelen, maar ik heb er alleszins geen weet van.

          Comment

          Working...
          X