Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Woody

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Woody

    Deze vond het leuk om de show te stellen niettegenstaande het slechte weer.....

    DSC_0156bd by Freddy Houtmeyers, on Flickr
    https://fredor2.wixsite.com/my-site

  • #2
    Re: Woody

    Zeer mooi Freddy
    De compo kon iets beter. Iets meer onderkant en de vogel een beetje naar links.

    Johan

    Comment


    • #3
      Re: Woody

      goed scherp en veel detail, het wit goed onder controle met het zachte licht en een rustige BG. Ik volg Johan als het over de compositie gaat, ik heb ook de indruk dat woody een beetje van onder uit gefotografeerd is, met de camera op gelijke hoogte zou nog mooier geweest zijn, denk ik

      Comment


      • #4
        Re: Woody

        Ondanks het slechte weer heb je hier toch een mooi plaatje van kunnen maken.
        Grt. Jef

        Comment


        • #5
          Re: Woody

          Oorspronkelijk geplaatst door Johan G Bekijk bericht
          Zeer mooi Freddy
          De compo kon iets beter. Iets meer onderkant en de vogel een beetje naar links.

          Johan

          Inderdaad,

          Groeten,
          Raf
          Instagram

          Comment


          • #6
            Re: Woody

            Ik volg wat standpunt en compositie betreft. Voor de rest vind ik net dat er detail ontbreekt in de opname. Lijkt me redelijk veel ontruisd - wat niet verwonderlijk is voor 6400 ISO - en dan naverscherpt. Je had niet veel keus met die lichtomstandigheden, maar dan had ik persoonlijk wat minder ontruisd en meer detail behouden…of selectief de achtergrond helemaal ontruisd en zoveel mogelijk detail in de specht behouden. Verder zeer mooie kleuren en achtergrond…en vogel
            Grt, Ingrid.
            Ingrid Vekemans Photography
            Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
            http://www.ingridvekemans.com

            Comment


            • #7
              Re: Woody

              Mooi Freddy maar ik moet Ingrid wel volgen over het weinige detail

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment

              Working...
              X