Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Cloud

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • The Cloud


    Door de verlichting van de kerktoren van onderen, kwam er een schaduw boven in de wolken te zien.
    Tijdens het blauwe uurtje.
    Wist niet goed in welk onderdeel te plaatsen. Het leek me een vrij stil leven...

  • #2
    Re: The Cloud

    Damn, unieke foto! Enorm mysterieus...

    Iz.
    For Greater Good - Ambient Music for the Masses

    Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0

    Comment


    • #3
      Re: The Cloud

      En zeggen dat ik het eerst zelf niet door had.
      Ik ben met een reeks foto's van basketpleintjes bezig.
      En pas toen ik iets later op mijn display keek zag ik die 'vlek' als schaduw. En dan heb ik hem opnieuw genomen om hem beter in beeld te krijgen.

      Op het hek ernaast zat er ook de hele tijd een eend onbeweeglijk naar mij te staren toen ik daar foto's nam. Heel bizar, alsof iemand constant op je vingers zat te kijken. Van de eend heb ik ook foto's, maar die zijn niet zo gelukt.

      Comment


      • #4
        Re: The Cloud

        Knap beeld, goed gezien en ook mooi in beeld gebracht door de zachte kleuren. Ook de herhaling van de driehoek van de kerk in de bomen links maken het geheel plezant om naar te kijken. Persoonlijk vind ik het witte van de basketring een beetje storend in deze foto, maar enkel als ik de foto als één losstaand beeld bekijk. In een reeks over basketbalvelden ligt het natuurlijk helemaal anders en zal deze foto er zeker positief uitspringen. Mooi gedaan.

        Comment


        • #5
          Re: The Cloud

          Oorspronkelijk geplaatst door Amanda's Imaginarium Bekijk bericht
          Persoonlijk vind ik het witte van de basketring een beetje storend in deze foto, maar enkel als ik de foto als één losstaand beeld bekijk.
          Ja, daar zit wel vaker de discussie hier op het forum.

          Ik kan dit beeld veel mooiere of warmere kleuren geven, via de witbalans, maar dan is die basketplaat soms geel of een andere tint, en dan krijg ik vaker de opmerking dat de kleur niet correct zit.
          Sindsdien probeer ik alles wat in het echt wit is, ook wit weer te geven.

          Comment

          Working...
          X