Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bestaat dat? PDA en GSM in één toestel?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bestaat dat? PDA en GSM in één toestel?

    Hallo,

    Kan er iemand mij vertellen of dat bestaat: Een Pda (electronische agenda) en een GSM in één toestel?

    Hebben jullie daar ook ervaring mee?

    Sven

  • #2
    Kijk vb. even hier: http://www-5.palmone.com/be/index.html
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

    Comment


    • #3
      de 9000 reeks van nokia heeft een uitgebreide agenda en nog wat desk tools, enkel erg groot en prijzig
      iets minder geavancreerd en pak kleinder dus makelijker om mee te sleuren is de 6000 reeks waar de meeste al ruim voldoende aan hebben met die agenda daar in

      greetz

      fds
      Don't force it, just get a bigger hammer.

      Comment


      • #4
        Ja de Rudy heeft er zo eentje (en doet die weg (staat te koop!))

        Een Qtec 2020, ikke kwijl... kwijl...

        Comment


        • #5
          yes Qtek 2020

          lijkt mij een goed toestelletje.

          Maar ik hou ze toch liever gescheiden ik heb zelf een Hp ipaq 2210 en een Sonyericsson T630 een perfect huwelijk voor mij.

          Groetjes,
          Jo.
          Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
          Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

          Comment


          • #6
            Hallo

            Ja dat bestaat :

            http://www.shoplive.be/dealer-buy.asp?dealer=QTEK&refsel=proqtek2020fr

            Mijn schoonbroer gebruikt er één, en dat ding werkt goed.

            Marc

            NIKON D70 + D80 + 18-200 VR + 105 F2.8 Macro + Sigma 24 F1.8 + TOKINA 12-24 F4 + TOKINA 28-80 ATX-PRO F2.8 + Nikon 50 F1.8 / FLASH SB-900/ CANON POWERSHOT S5is + A540 / CANON HV 20 Camcorder + Panasonic GS320

            Comment


            • #7
              Re: Bestaat dat? PDA en GSM in één toestel?

              Weet er iemand of de Qtec 2020 ook kan gebruikt worden als GPS?
              zo ja, heeft iemand hier al ervaring mee?
              canon 300D/EF-S 18-55, Canon 28-135/f3,5-5,6 EF USM IS, Sigma 70-300/f4-5,6 AF APO macro super II

              Comment


              • #8
                Re: Bestaat dat? PDA en GSM in één toestel?

                Kijk een hier:

                BlackBerry provides organizations and governments with the software and services they need to secure the Internet of Things. Learn how BlackBerry Cybersecurity powered by Cylance AI can protect your people, network, and data.


                beste PDA - telefoon toestellen volgens mijn persoonlijke mening.

                Groeten

                Comment


                • #9
                  Re: Bestaat dat? PDA en GSM in één toestel?

                  het actuele topmodel : QTEK9090

                  BD0251BE
                  Canon EOS 300D, EF-S 18-55 (kit), EF 50 f/1.4 USM, EF 55-200 f/4.5-5.6 USM, Speedlite 220EX, Sandisk ultra II 512 Mb, Ext. Tube EF 25 II, RC-5 remote

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bestaat dat? PDA en GSM in één toestel?

                    Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear
                    Ja de Rudy heeft er zo eentje (en doet die weg (staat te koop!))

                    Een Qtec 2020, ikke kwijl... kwijl...

                    Idd staat momenteel te koop in uitmuntende conditie .
                    indien intresse geef maar een seintje .
                    of kijk is op www.ppcshop.be
                    bekendste belgische shop op dat gebied


                    Groetjes Rudi

                    Comment


                    • #11
                      Re: Bestaat dat? PDA en GSM in één toestel?

                      Oorspronkelijk geplaatst door casey
                      Yep, mijn neef heeft er juist zo ene gekocht. Werkt perfect... Een zeer duidelijk en groot scherm. En alles erop en eraan. Wireless lan, bluetooth,...Zelfs een azerty toetsenbord...
                      Groetjes,
                      Bartolomoio

                      Canon stuff, BD0258BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Bestaat dat? PDA en GSM in één toestel?

                        Waar vind je de QTEK 9090 nu al ? en met azerty ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door bartolomoio
                        Yep, mijn neef heeft er juist zo ene gekocht. Werkt perfect... Een zeer duidelijk en groot scherm. En alles erop en eraan. Wireless lan, bluetooth,...Zelfs een azerty toetsenbord...
                        BD0251BE
                        Canon EOS 300D, EF-S 18-55 (kit), EF 50 f/1.4 USM, EF 55-200 f/4.5-5.6 USM, Speedlite 220EX, Sandisk ultra II 512 Mb, Ext. Tube EF 25 II, RC-5 remote

                        Comment


                        • #13
                          Re: Bestaat dat? PDA en GSM in één toestel?

                          Het was tot op heden QTEK die hier de septer zwaaide maar HP heeft er nu ook ene. De iPAQ PPC h6340.

                          Nu er concurrentie voor QTEC komt, zullen de prijzen wel wat democratischer worden.
                          Waarschijnlijk iets voor de kerstboom

                          Hubert
                          Hubert

                          Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Bestaat dat? PDA en GSM in één toestel?

                            ik heb ooit een QTek 2020 gehad. Nadruk op 'gehad' want de telefoon-functionaliteit werkte niet perfekt. Het handige aan zo'n ding is dat je rechtstreeks vanuit je telefoonregister met de pen iemand kunt opbellen. Dit werkte op de QTek 2020 voor 95% van de tijd alleen maar na aan reset... Vreselijk vervelend! Nooit een oplossing voor gevonden...

                            Een tweede nadeel van de QTek is dat de batterijen snel leeg raken. Wie veel belt, moet zeker iedere dag laden!

                            Via bluetooth kun je op de QTek 2020 perfekt gps navigeren. Ik gebruikte dit vroeger in combinatie met TomTom.

                            Ondertussen zijn er wat andere toesellen op de markt gekomen. QTek zelf bracht de 9090 uit (die nu nog problemen heeft met bluetooth headsets). HP de 6340.
                            Nikon D90

                            Comment


                            • #15
                              Re: Bestaat dat? PDA en GSM in één toestel?

                              De Nokia communicatorreeks (9100, 9200 en 9500 reeks) is ook gecombineerd pda/telefoon

                              en ook HP heeft een PDA uit met geintegreerde GSM: iPAQ h6315

                              deze laatste kan natuurlijk in combinatie met de bluetooth verbonden worden naar een GPS ontvanger, samen met bvb de tomtom software.
                              Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

                              Comment

                              Working...
                              X