Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraagje voor de kenners : antenne autoradio vastmaken ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vraagje voor de kenners : antenne autoradio vastmaken ?

    Ik heb ooit eens zo'n iso kabel gekocht voor Peugeot, heb nog zo'n kabel ook (met een metalen buisje, waarschijnlijk versterkertje ofzo?) :

    Waar zou dat onderste zwart plastiek stukje van hierboven moeten vastgemaakt worden ?
    Heeft er iemand een screenshot hoe een antenne normaal moet vastgemaakt worden ?

    En ook graag eens hoe je de radio echt moet vastmaken, heb dat metalen rooster in de auto vastgemaakt, maar de radio zelf kan ik er nog zo uithalen.
    Last edited by CanonYouCan; 18 september 2015, 18:17.

  • #2
    Re: Vraagje voor de kenners : antenne autoradio vastmaken ?

    Zeker dat die onderste connector iets met de antenne te maken heeft ?
    Ziet er uit als een optische kabel.

    Comment


    • #3
      Re: Vraagje voor de kenners : antenne autoradio vastmaken ?

      Ja ik heb ook optische geluidskabels thuis
      Heb het gevonden, het uiteinde van de radio-antenne moest ik gewoon in die optische antenne steken.
      Nu nog vinden hoe de radio zelf vast te maken, de metalen behuizing zit al vast in m'n wagen, enkel als ik de radio erin duw blijft hij niet vast en kan ik hem simpelweg weer uittrekken...
      Last edited by CanonYouCan; 18 september 2015, 18:16.

      Comment


      • #4
        Re: Vraagje voor de kenners : antenne autoradio vastmaken ?

        ben je wel zeker dat je de juiste lipjes gebruikt hebt om de metalen behuizing aan het dashboard te bevestigen.
        Het is namelijk dikwijls zo dat aan die behuizing lipjes uit gestanst zijn die weerhaakjes vormen voor als je de radiobox erin schuift.
        De radiobox kan er nadien pas weer uit als je speciale metalen handgreepjes op de juiste plaats in het voorfront of net naast je radiobox drukt.
        Dan druk je namelijk de weerhaakjes naar de zijkant zodat de radiobox vrij komt en je hem naar voor kan trekken.
        PS: ik heb verschillende van die radio's in mijn vroegere wagens gemonteerd. ik gebruikte die vergrendelingen niet, want dieven hebben ook die sleuteltjes bij...
        Ik vergrendelde altijd de radiobox met een huis en tuinmiddel dat ik alléén kende en dat de potentiële dief veel te te veel kostbaar tijdverlies kostte ;-)

        Comment


        • #5
          Re: Vraagje voor de kenners : antenne autoradio vastmaken ?

          Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
          PS: ik heb verschillende van die radio's in mijn vroegere wagens gemonteerd. ik gebruikte die vergrendelingen niet, want dieven hebben ook die sleuteltjes bij...
          Ik vergrendelde altijd de radiobox met een huis en tuinmiddel dat ik alléén kende en dat de potentiële dief veel te te veel kostbaar tijdverlies kostte ;-)
          Die potentiele dief wil inderdaad geen tijd verspillen, als het moeilijk gaat, dan zal die desnoods het hele dashboard afbreken om aan de radio te geraken.
          Of je dan nog beter af bent dan wanneer alleen de radio weg is, dat is een andere zaak...
          Ik ken iemand die vroeger het hele dashboard van haar auto moest laten vervangen nadat de autoradio gestolen was.
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

          Comment


          • #6
            Re: Vraagje voor de kenners : antenne autoradio vastmaken ?

            Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
            Ik vergrendelde altijd de radiobox met een huis en tuinmiddel dat ik alléén kende en dat de potentiële dief veel te te veel kostbaar tijdverlies kostte ;-)
            TEC7 ?
            Fujifilm X-T20 | Fujifilm XF 18-55mm f/2.8-4 | Samyang 10mm f/2.8 |
            Sony α65 | Sony 18-55 F/3.5-F/5.6 | Sigma 18-125 F/3.8-F/5.6 | Sony 50 F/1.8 |
            Af en toe flikker ik hier wel eens een foto op.

            Comment


            • #7
              Re: Vraagje voor de kenners : antenne autoradio vastmaken ?

              Oorspronkelijk geplaatst door wutske Bekijk bericht
              TEC7 ?
              Hiermee kan je ook alles vastmaken en repareren: https://www.google.be/search?q=duct+...FemZ2wodLrQFqw
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

              Comment


              • #8
                Re: Vraagje voor de kenners : antenne autoradio vastmaken ?

                Jajaja...lachtermaarmee����
                Last edited by dréten; 25 september 2015, 16:08.

                Comment


                • #9
                  Re: Vraagje voor de kenners : antenne autoradio vastmaken ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                  Jajaja...lachtermaarmee����
                  Het was maar een grapje .
                  http://barthuysmans.smugmug.com/
                  BD0338BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Vraagje voor de kenners : antenne autoradio vastmaken ?

                    Weekwel hoor ;-)

                    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

                    Comment

                    Working...
                    X