Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rode libel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rode libel

    Hopelijk is hij goed genoeg om hier te staan. Alle tips zijn welkom.

    [IMG][/IMG]


    Groeten Werner
    Canon EOS750D + Sigma 150mm Macro of MPe65 + 65mm ext.tubes + raynox 250 + sunwayPhoto manuele stackrail MFR-150 + DIY diffusers + DIY flashholders.

  • #2
    Re: Rode libel

    Ik zie hem op klein schermpje ,dus kan niet perfect oordelen, maar hier ziet het er heel goed uit, knappe compo

    Comment


    • #3
      Re: Rode libel

      Ziet er heel goed uit, mooie compositie.
      Misschien wat ruis verwijderen op de achtergrond?
      BD0681BE -
      Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

      Comment


      • #4
        Re: Rode libel

        Op die zwarte kader na een heel mooi beeld
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: Rode libel

          Dank jullie wel voor de mooie comments. En ja , die kader .... wat moet ne mens er rond zetten Zonder kader is't ook maar .....tja, onaf, vind ik. Tips ???
          Canon EOS750D + Sigma 150mm Macro of MPe65 + 65mm ext.tubes + raynox 250 + sunwayPhoto manuele stackrail MFR-150 + DIY diffusers + DIY flashholders.

          Comment


          • #6
            Re: Rode libel

            Oorspronkelijk geplaatst door Vjem71 Bekijk bericht
            Dank jullie wel voor de mooie comments. En ja , die kader .... wat moet ne mens er rond zetten Zonder kader is't ook maar .....tja, onaf, vind ik. Tips ???
            Als de foto af is hoeft er geen kader , wil je er toch een dan stoort een randje van een paar pixels over het algemeen minder dan een soort rouwband maar het is smaak hé
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: Rode libel

              Libel staat er goed op. Ook de scherpte op de vleugels is vrij goed ondanks de schuine positie.
              De ruis in de bg is al vermeld. De lichte vlek rechts onder vind ik ook een minpuntje.
              Persoonlijk vind ik het takje ongelukkig aangesneden aan de onderkant.
              Sommige dingen heb je natuurlijk niet voor het kiezen, maar als je in de vroege uurtjes fotografeert heb je vaak meer vrijheid.

              (wel even aantippen dat je foto's zienderogen beter en beter worden)

              Comment


              • #8
                Re: Rode libel

                Je beeld vertrekt mooi uit de hoek, maar die lichte vlek leidt de aandacht af.
                Voor de rest een mooie foto.

                groetjes

                moniq
                groetjes, moniq (BD1321BE)

                A picture paints a thousand words

                Comment


                • #9
                  Re: Rode libel

                  Mooie positie van de libel , de afwerking (ruis, witte vlek en het alleenstaande knopje) is iets minder.

                  Groeten,
                  Eric

                  Comment


                  • #10
                    Re: Rode libel

                    Oorspronkelijk geplaatst door extrazone Bekijk bericht
                    Mooie positie van de libel , de afwerking (ruis, witte vlek en het alleenstaande knopje) is iets minder.

                    Groeten,
                    Eric
                    Sluit mij hierbij aan.
                    Geniet van foto's maken

                    Comment


                    • #11
                      Re: Rode libel

                      Hartelijk dank voor de tips en comments. Ik neem alles mee in mijn hoofd. De ruis blijft een probleem daar ik nog met extension tubes werk en soms meer iso nodig heb dan me lief is. De kader wordt zeker aangepast in de toekomst. Zal zeker veel dunner worden. Ik probeer te verbeteren en blijkbaar lukt het een beetje. Mede dankzij de nodige tips. Waarvoor dank.

                      Werner
                      Canon EOS750D + Sigma 150mm Macro of MPe65 + 65mm ext.tubes + raynox 250 + sunwayPhoto manuele stackrail MFR-150 + DIY diffusers + DIY flashholders.

                      Comment

                      Working...
                      X