Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ViewNX2 in Windows10

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ViewNX2 in Windows10

    Dames / Heren

    Volgende probleem doet zich voor:
    Na een boel ellende met de kleurweergave van foto,s in windows10 heeft Viewnx2 hetb volgende probleem:
    Ik open viewnx2 en na ongeveer 5 seconden ( zonder actie of opdracht mijnerzijds) stop het programma weer met de mededeling
    dat het niet meer werkt, en dat naar een oplossing wordt gezocht.
    direct na het bericht is het programma gesloten.
    Ik weet het niet meer.
    Andere fotoprogramma's zoals capture NX-D en paintshop pro 8 werken goed en heb daar geen problemen mee.
    Nikon weet het ook niet: het zou aan de computer liggen, maar waarom alleen met dit programma.
    Ik werk hier al vanaf dat nikon D60 op de markt kwam, en nooit geen problemen gehad.
    Graag Uw reacties.
    tian

  • #2
    Re: ViewNX2 in Windows10

    Hoi,

    Heb je al eens een nieuwe installatie van het programma uitgevoerd?

    Helpt vaak.

    M V G.

    Eugène.
    BD1766BE

    Comment


    • #3
      Re: ViewNX2 in Windows10

      Oorspronkelijk geplaatst door Droopie007 Bekijk bericht
      Hoi,

      Heb je al eens een nieuwe installatie van het programma uitgevoerd?

      Helpt vaak.

      M V G.

      Eugène.
      ViewNX2 is al diverse malen opnieuw geïnstalleerd: ( eerst verwijderen; dan regsweeper; dan van Nikon site opnieuw installeren.)
      Win 10 3 keer opnieuw geinstalleerd, maar niets helpt

      Comment


      • #4
        Re: ViewNX2 in Windows10

        Ik heb hetzelfde met Windows7 , Nikon heeft mij aangeraden om ViewNX-i en capture NX-D te installeren.
        Werkt al 2 dagen zonder storing , waar ik vroeger constant NX opnieuw moest opstarten.
        ViewNX-i is wel complexer en minder gebruiksvriendelijk, lijkt meer op LR.
        Is wel nodig om de handleiding te lezen, waar je met ViewNX gewoon zonder ervaring onmiddellijk mee kan werken.
        Toch eens proberen om bij viewNX2 de cache leeg te maken (heb ik er zelf te laat aan gedacht)
        Moest dit lukken ga ik terug naar viewNX2
        Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR

        Comment


        • #5
          Re: ViewNX2 in Windows10

          Ben terug overgestapt op ViewNX2 en inderdaad Cache leegmaken en het probleem is opgelost
          Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR

          Comment


          • #6
            Re: ViewNX2 in Windows10

            Ik heb ook het zelfde probleem met Windows7, heb ook de Cache leeggemaakt en probleem was opgelost. Maar na een tijdje kwam het probleem terug.
            Het probleem heb ik niet als ik een foto open via (rechts klikken) "openen met", ik kan daarna gewoon verder werken in ViewNX2
            Groetjes
            Paul Dhondt
            Secretaris
            Foto - Diaclub Kunst Ligt v.z.w.

            Comment


            • #7
              Re: ViewNX2 in Windows10

              Cache leegmaken, hoe moet ik dat doen?

              Comment

              Working...
              X