Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Deadvlei

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Deadvlei

    Deadvlei - Namibie, blijft een bijzonder plek en zo fijn om die te ervaren. Vooral in de exclusiviteit als de rest van de toeristen weg zijn.
    Loulou Beavers | fotoworkshops en fotoreizen | www.photo-moments.nl

  • #2
    Re: Deadvlei

    Ik ben een paar jaar geleden ook hier geweest, echt een geweledige plek! Vind dat je er een mooi beeld van hebt weten te maken zo met het laatste licht op de duinen. Het enige dat ik iets minder v ik nd ia de positie van de boom: nét uit het midden. Ik zoek deze of echt in het midden zetten, of duidelijk er buiten.
    WEBSITE | WORKSHOPS | FACEBOOK

    Comment


    • #3
      Re: Deadvlei

      Al veel zien passeren maar iedere keer geniet ik ervan als ze zo mooi zijn als deze..
      Erg mooi inderdaad de warme gloed op de duinen. En de lange voorgrond met de prachtige structuur maakt deze foto toch weer anders dan andere foto's van Deadvlei
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: Deadvlei

        Fraaie plaat, met mooie kleuren van de lage zon. Vooral de schaduw van een andere duin op de achtergrond is geniaal.
        Grappig, ik vind de boom net uit het midden juist voor een prettige spanning zorgen.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: Deadvlei

          Zoals we gewend zijn van jouw te zien, een knappe opname

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Deadvlei

            Jammer dat het zo ver is hé, telkens ik daar foto's van zie zou ik er zo naartoe fietsen

            Knap maar ik volg rapid met de plaatsing van de boom, echt in het midden of duidelijker niet
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: Deadvlei

              Idem Rapid en Frakske.

              Voor de rest een super foto
              "Time isn't money... Time is precious"

              Comment

              Working...
              X