Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tot 11 november 2015 - Lowland Photo Contest 2015

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tot 11 november 2015 - Lowland Photo Contest 2015

    Het is me een hele eer om bij de vakjury te mogen zijn van de eerste Lowland Photo Contest.
    Hoewel…wanneer ik naar de te winnen prijzen kijk, heb ik ook wel wat spijt dat ik zelf niet kan deelnemen ;-) - stuur dus maar snel je mooiste natuurbeelden van de Lage Landen in en word misschien Lowland Photographer Of The Year 2015!

    Meer informatie vind je op de website www.lowlandcontest.com
    Ingrid Vekemans Photography
    Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
    http://www.ingridvekemans.com

  • #2
    Re: Tot 11 november 2015 - Lowland Photo Contest 2015

    Nog slechts twee weken tot de deadline van deze wedstrijd.

    Interessant om weten : "ALLE deelnemers aan de wedstrijd ontvangen kort na 11 november (dus na afsluiting van de wedstrijd) een "digitale goodie bag", vol korting- en waardebonnen van de partners en sponsors, voor een bedrag dat het inschrijvingsgeld van de wedstrijd ruim overstijgt."

    Insturen maar!
    Ingrid Vekemans Photography
    Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
    http://www.ingridvekemans.com

    Comment


    • #3
      Re: Tot 11 november 2015 - Lowland Photo Contest 2015

      Oorspronkelijk geplaatst door IngridVekemansPhoto Bekijk bericht

      ...

      Interessant om weten : "ALLE deelnemers aan de wedstrijd ontvangen kort na 11 november (dus na afsluiting van de wedstrijd) een "digitale goodie bag", vol korting- en waardebonnen van de partners en sponsors, voor een bedrag dat het inschrijvingsgeld van de wedstrijd ruim overstijgt."

      ...
      Ondertussen zijn we 20 december en heb ik nog steeds geen goodie bag gezien, noch iemand anders van de deelnemende fotografen die ik persoonlijk ken. Is er iemand die deze goodie bag wel gekregen heeft ?

      Mario

      Comment

      Working...
      X